Avatar billede togchat.dk Nybegynder
12. juli 2002 - 15:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mincom går i stå...Hvorfor?

Hej allesammen, jeg har et problem med min computer! Det er en:

Pentium 4 1,6 ghz
512 mb ram
80 gb hdd
dvd
MPEG2 kort m.tv out
Windows XP prof.

Jeg har installeret alle drivere, der følger med, men der mangler en, men ved ik hvad det er til for alt virker tilsynesladende, men det kanvære til min digitale udgang. (kan ik se hvilken producent det er) Jeg har installeret Office XP prof. og hvis jeg åbner en fil i f.eks frontpage, og der er mere end 2 billeder i den, går com'en fuldstændig i stå. Det samme gør den hvis jeg prøver at afspille en DVD eller et filmklip jeg har hentet fra nettet. Forhandlerensiger der ikke er noget galt med den...Hvad skal jeg gøre??? - Hjælp mig :)
Avatar billede Dribble Nybegynder
12. juli 2002 - 15:28 #1
ROFL hvilken forhandler er det....for ham skal jeg da ikke handle ved så !!!

men køre din PC godt nok til alt andet, og kun problemer med visning af billeder !!!!
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
12. juli 2002 - 15:39 #2
Ja, den virker fint til ALT ander, og jeg har tænkt mig at svine dem monster meget til, indtil de gør noget ved det :)  Det er MidtData
Avatar billede konex Nybegynder
12. juli 2002 - 20:48 #3
Tage et stk DVD-film og computerne med ned til forhanderne og vis ham at  det ikke virker. vil han ikke gøre noget ved det så¨forlang pengene tilbage.
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 01:53 #4
Det fik jeg ikke meget ud af :(