Avatar billede 8800 Nybegynder
19. august 2000 - 20:24 Der er 4 kommentarer

hvordan?

Hvis der er en der kan hjælpe mig med at lave nogle figurer, vil jeg være meget glad! jeg skal bruge figurerne, til en y højhus chat, og det er ikke kun figurer men også ting!

// Bjørn
i vil få points, efter hvor mange figurer, ting i har lavet!
Avatar billede apache Nybegynder
20. august 2000 - 01:14 #1
kontakt mig på icq: 73738001
så vil jeg gerne lave noget, men skal lige hører mere om det

//daniel
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 01:34 #2
Nå du er gået væk fra postkortene ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. august 2000 - 18:37 #3
Apache kommer hvis ikke tilbage :(
Kig på hans minisite.....
Avatar billede denboj Nybegynder
21. august 2000 - 18:56 #4
he he - næh, det har du ret i - og her var der ikke engang point involveret - men du har da hans icq nr. - men han skal jo på efterskole så han får ikke tid til sin computer de næste to år