Avatar billede martinskovmand Nybegynder
12. juli 2002 - 12:49 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Fjern fil

hej... jeg står og skal bruge hjælp... meget hurtigt... jeg har en pc med nt.. og jeg har en gang haft noget installeret et program.. så kom jeg til at slette mappen og nu er den væk.. men inde i tilføj/fjern programmer står den satdig... hvordan fjerner jeg det???
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:52 #1
Du kan ikke fjerne den vis du har fjernet programmet..Du skal installere det igen og fjerne det ved hjælp af tilføj/fjern programmer
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:53 #2
Jeg har selv prøvet det på min gamle computer, det er ikke noget at gøre
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:55 #3
Men du kan selvfølig oxo formatere din computer så er de fjernet, vis de stadig er der har du en strange com
Avatar billede martinskovmand Nybegynder
12. juli 2002 - 12:55 #4
:( øvøv kan man ikke ordne det inde i registrerings databasen... fordi jeg kan ikke finde det mere
Avatar billede martinskovmand Nybegynder
12. juli 2002 - 12:56 #5
fordi jeg vidste godt det du sagde men jeg kan ikke brugé det
Avatar billede martinskovmand Nybegynder
12. juli 2002 - 12:57 #6
ja hehe. men det er en arbejds computer og vi må ikke selv gøre det... og vi har fået at vide at vi ikke må have private programmer på så....
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:58 #7
Nej jeg tror ikke man kan ordne det inde i registrerings databasen, jeg beklager meget. Men du skal nok formatere din com før du kan få filen fjernet
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 12:59 #8
Har lige prøvet på den her WinXP, jeg sidder ved.
Jeg kunne godt.

Inde i regedit:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2002 - 13:03 #9
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2002 - 13:04 #10
havde sgu ikke set at du ikke måtte installere programmer... sorry :)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. juli 2002 - 13:04 #11
Hvis du gør som mrtux siger, er jeg rimelig sikker på at den også forsvinder på din Windows NT
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 13:09 #12
puppetmaster>> jeg er ret sikker på det findes i alle Windows'er.. bare ik' sikker på det ligger samme sted i reg. databasen :o)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. juli 2002 - 13:16 #13
:)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. juli 2002 - 13:17 #14
Nope, men martin søger vel bare efter en nøgle kaldet Uninstall....!? ;)
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 13:19 #15
Hmm.. jaa det kan vist godt tænkes, har ik' lige en Win98 som jeg kan prøve på :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2002 - 13:22 #16
på winme er det samme sti i reg.basen som mrtux skriver
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 13:24 #17
john_stigers> tak, så ved jeg det til en anden gang :o)
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 13:26 #18
martinskovmand> hvis du ik' er vildt glad for at lege med reg. databasen, vil jeg anbefalde at du hente TweakUI fra MS's side. Som John lavede link til :o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. juli 2002 - 15:26 #19
Ellers er der også RegCleaner fra www.jv16.org ..

Den kan også fjerne andre - ellers afinstalleret programmer - efterladenskaber i registreringsdatabasen. Denne gør det grundigere, men man skal så også selv vælge programmet du vil have "afinstalleret" fra registrerings databasen.
Selvfølgelig kan det ske at programmer lægger underlige ting andre steder i registreringsdatabsen, hvilket denne sansynligvis ikke vil finde.

Programmet er gratis.
Avatar billede martinskovmand Nybegynder
15. juli 2002 - 15:30 #20
jeg brugte mrtux metode:) den virker for jeg måtte jo ikke installere noget men tak alle sammen pointene går til mrtux