Avatar billede x9bit Nybegynder
12. juli 2002 - 11:29 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Dumt spørgsmål om skruer....

Hej

Jeg har lige et dumt spørgsmål omkring det at bygge en PC selv....

Når man køber produkter i OEM model er der ikke kabler og skruer osv med... Hvor anskaffer man sig de der skruer der ofte bruges i PC ???

TAK

// thomas
Avatar billede Dribble Nybegynder
12. juli 2002 - 11:35 #1
fra sin gamle PC :)

ellers har de det i alle PC butikker
Avatar billede likedon Nybegynder
12. juli 2002 - 11:35 #2
oftes kan du få dem hos forhandleren hvis du spørger pænt :)
Avatar billede likedon Nybegynder
12. juli 2002 - 11:36 #3
gratis det er
Avatar billede hub Nybegynder
12. juli 2002 - 12:02 #4
Normalt ligger der et helt sæt(rigtigt mange) sammen med et nyt kabinet, men du kan sagtens få en håndfuld hos en flink tekniker..
Avatar billede sluppi Nybegynder
12. juli 2002 - 15:28 #5
hvis forhandlerne så er lidt grådige så koster 4 skruer nemt 20,- kr...har selv oplevet det. det skal så siges at dem købte jeg sgu ikke til den pris.
Avatar billede k.harritsoe Nybegynder
13. juli 2002 - 01:38 #6
pas på med OEM hardware.... der er tit tale om nedrosslede udgaver af den oprindelige hardware. du skal være sikker på at det er "BULK" og ikke  OEM du køber.

- Kevin
Avatar billede x9bit Nybegynder
13. juli 2002 - 09:42 #7
>> Kevin
Mange tak for rådet... det vidste jeg slet ikke. Jeg troede at OEM og BULK var det samme, men det er det jo så åbenbart ikke... TAK!!!

// thomas
Avatar billede mrrius Nybegynder
19. juli 2002 - 23:48 #8
skruerne skal du bare be om hos din edb-nutik , de svømmer i dem ,og smider ligefrem nogle kilo ud af dem om året.
måske finder de på at forlange 10 øre pr skrue ,men højst sandsynlig gider de ikke lave en regning for så små penge . spørg evt en ven som er gor til computere , han kan avt også have for mange af dem
Avatar billede k.harritsoe Nybegynder
08. august 2002 - 23:12 #9
hæ, skal vi få lukket dette spørgs mål?
Avatar billede x9bit Nybegynder
09. august 2002 - 10:55 #10
Tak for svarene især dem med OEM og BULK