Avatar billede fctue Nybegynder
12. juli 2002 - 09:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fifa 2002

Jeg kan ikke finde en no-cd patch til mit fifa 2002 world cup som virker. Og tro det eller ej, det er faktisk det org. spil jeg har. Har fundet en fil (en fifawc.exe(2.490.368) og regsetup.exe(41.709)) fra Class, men den virker ikke. Den hopper ud af spillet, når den har loadet færdigt og når man skal til at spille selve kampen.
hvad fanden kan det være ??
Der er ingen problemer når jeg har min cd i drevet, men det jo det jeg gerne vil slippe for.

På forhånd tak

FCTue
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 09:24 #1
Tjaaah... selvom du har originalcd'en, vil du i Ekspertens regler (www.eksperten.dk/regler) kunne læse, at links til cracks ikke distribueres via Eksperten.

Grunden til dette er, at det faktisk ikke er lovligt at distribuere crack af andre end spilproducenten selv. Da cracks i 99% af tilfældende bygges over en modificeret udgave af den originale .exe vil, strider dette mod ophavsretten til denne fil. I disclaimeren til stort set al software, står der jo at der ikke må modificeres i programkode, samt at selv DELE af programmet ikke må distribueres frit.

Derfor er du nødt til selv at lægge et svar og acceptere det.

NanoQ/coadmin
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juli 2002 - 09:26 #2
Jeg har oplevet det samme med fifa 2002 W C på min xbox. Jeg byttede spillet og fik et nyt. Samme problem...

Så nu droppede jeg spillet...  men ville bare lige sige at når nu politiet kommer rende herinde - så tror jeg på din historie :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juli 2002 - 09:27 #3
politiet kom først :D
Avatar billede fctue Nybegynder
12. juli 2002 - 09:37 #4
Det lugter sq da, det er da noget nemmere end at lægge en cd i sit drev hver gang !!!!
Avatar billede fctue Nybegynder
12. juli 2002 - 09:38 #5
Godt svar FCTue