Avatar billede frank74 Nybegynder
12. juli 2002 - 04:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NTFS

Findes der et backup-program á la Norton Ghost, der kan tage backup af en HD med NTFS filsystem? Hvad hedder det? Og hvor kan jeg finde det?
Avatar billede poxar Nybegynder
12. juli 2002 - 04:26 #1
ud det ville jeg også gerne vide
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. juli 2002 - 05:57 #2
Ghost 2002 understøtter NTFS:

Support for Linux EXT2 and Microsoft® PC file systems (including FAT 16, FAT 32, and NTFS) lets you clone both older and newer systems.

http://www.symantec.com/sabu/ghost/ghost_personal/features.html
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 08:05 #3
Bare husk disse ting

- Ghost kan IKKE lægge en imagefil på et andet NTFS drev
- Ghost kan GODT klone en NTFS partition til en anden NTFS partition
- Ghost kan GODT lægge en imagefil af et NTFS drev på et FAT32 drev

NanoQ
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 08:13 #4
Ellers er DriveImage jo også et okay program.
Avatar billede poxar Nybegynder
12. juli 2002 - 11:17 #5
uhh ok
Avatar billede frank74 Nybegynder
13. juli 2002 - 03:04 #6
Mange tak for hjælpen, det virkede jo fint. :-)