Avatar billede dsb Nybegynder
12. juli 2002 - 00:25 Der er 2 kommentarer

partition

jeg er lige gået i gang med at dele min harddisk op i to partitioner, det har jeg gjort foer, men nu er den helt gal :(
antal procent taeller rytmisk opad, men allltttt for langsomt. med det nuvaerende tempo vil det (efter mine beregninger) tage ca. 4 timer inden den har delt min harddisk op ?
Jeg bruger partition magic.

Hvad skal jeg goere ?

skal jeg lade den koere igennem ? eller kan man tillade sig at stoppe processen ?
Avatar billede whatever Nybegynder
12. juli 2002 - 01:25 #1
Det er jo altid en god idé, at køre en defragmentering inden man splitter sin disk op. Hvis disken er meget fragmenteret, kommer det jo til at tage en krig. Det vil være dumt at stoppe den, da det måske skader de data som ligger på disken. Så det bedste ville nok være, at lade den køre natten over.
Avatar billede pallepop Nybegynder
13. juli 2002 - 05:39 #2
Det kommer jo an på om der er noget på harddisken, når du deler den op. hvis ikke der er, så brug fdisk. Ellers lad den køre færdig.