Avatar billede light Praktikant
11. juli 2002 - 23:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

www.friserplads.dk er nede !!! Hvorfor ???

Jeg har hørt at friserverplads.dk skulle være blevet udsat for hacker angreb !!!

er der nogen der vil være så venlig at sætte et link  til en artikel der handler om dette ???

jeg ved der er en !! min ven kunne bare ikke huske hvor det var den lå !!!
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
11. juli 2002 - 23:34 #1
hvem helved ville cracke friserverplads.dk?
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
11. juli 2002 - 23:35 #2
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
11. juli 2002 - 23:36 #3
Avatar billede craz15 Nybegynder
11. juli 2002 - 23:36 #4
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
11. juli 2002 - 23:40 #5
efter at friserverplads skiftede ejer har deres services min. været nede hver anden dag... da de fik nye ejere lovede de ellers at gøre det til et mere stabilt host... men det lykkedes ikke så godt... et godt råd til dig; få dig et ordentligt host!
Avatar billede light Praktikant
11. juli 2002 - 23:44 #6
luk din så utroelig dumsmarte røv enragedbudda !!!
jeg spurgte ikke efter et godt råd men en artikel !! der er op til flere grunde at jeg ikke gider betale penge til host !!!
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
11. juli 2002 - 23:48 #7
kik et sted som f.eks. internetplads.dk...der kan du finde mange gode og mindre gode gratis hosts... der fandt jeg bitmand.dk hvor jeg har min side hosted! jeg har haft det i ca 2 måneder og det har ikke været nede endnu! du er sørme go til at stave hva'? ;O)