Avatar billede craz15 Nybegynder
11. juli 2002 - 22:54 Der er 12 kommentarer

Photoshop banner tutorial

Hey Eksperter.... Jeg kunne godt tænke mig og lave animeret banner i Photoshop! Findes der ikke nogle gode/nyttige sider hvor man kan tage en tutorial??

TDS^Craz
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. juli 2002 - 22:56 #1
prøv at kigge her
http://www.prodic.dk/
Avatar billede craz15 Nybegynder
11. juli 2002 - 23:00 #2
Den har jeg prøvet :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juli 2002 - 23:02 #3
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juli 2002 - 23:03 #4
skulle være et svar :)
Avatar billede prodic Mester
11. juli 2002 - 23:03 #5
craz15->Hvis du har nogle specifikke spørgsmål så er jeg overbevist om, at der sidder op til flere personer og hungrer efter at svare på dine spørgsmål. :-)
Avatar billede spe Nybegynder
11. juli 2002 - 23:07 #6
Fremfor Photoshop kan du med fordel bruge ImageReady, som følger med Photoshop 5.5, 6 og 7.
Her kan du oprette det antal billeder din animation skal bestå af og så f.eks ændre din grafik billede for billede.

Selve animationen skal du planlægge på forhånd ved at skitsere hvert billede, f.eks på et stykke papir.
At lave grafikken er ikke anderledes end al anden arbejde med Photoshop så dertil kan du bruge diverse tutorials for at lære selve programmet.
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juli 2002 - 23:39 #7
ja så det ikke let at hjælpe :)
Avatar billede bayzer Nybegynder
02. august 2002 - 16:41 #8
Du laver, billede for billede din animation. Jeg plejer at bruge Photoshop. Til selve effekten bruger jeg animation shop, som følger med PSP... Indsæt nu, billede for billede og "tadaa" Nu har du din animation.
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. februar 2003 - 01:36 #9
selv om du lidt svær at hjælpe, må du gerne lukke spørgsmålet :)
Avatar billede exp Juniormester
06. marts 2003 - 12:50 #10
Avatar billede exp Juniormester
06. marts 2003 - 12:51 #11
sorry - forkert spm :o)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
14. april 2003 - 06:40 #12
er det ikke tid til at lukke her ?