Avatar billede mini-milo Nybegynder
11. juli 2002 - 18:54 Der er 9 kommentarer

program til at vise film via tv out

er der nogle der keder et program så jeg kan se film på min tv skærm uden at det er på computeren

jeg vil gerne hace du skriver hvordan det duer... det giver 80 point
Avatar billede ice Nybegynder
11. juli 2002 - 18:58 #1
Avatar billede ice Nybegynder
11. juli 2002 - 18:58 #2
det er meget let, du kan bare finde den der er gratis, når det kører vælger du entet composite eller s-vhs og så trykker du på knappen og billedet er på dit fjernsyn
Avatar billede jxnnes Nybegynder
11. juli 2002 - 19:00 #3
hvis du har tv-out på dit graffik kort så kan du jo køre alle de samme programmer som normalt, det er jo op til dig hvad du bedst kan li, feks windows media player... når du har sat dine stik til dit tv sår du ind i egenskaber på skrive bordet og laver indstillingerne under "output device".
Hvis du har et mpeg-kort, så kan du hente et program www.sigmadesigns.com det "Real Magic Hollywood plus" der er et kanont program og den absolut bedste kvalitet (efter min mening), men held og lykke med det..
Avatar billede doughboy.dk Nybegynder
11. juli 2002 - 19:02 #4
Spørgsmålet er om du faktisk ønsker dette, da det i det lange løb ødelægger det tv'et. Dette er dog ikke noget du skal bekymre dig om hvis du besider et plasma tv :o)
Avatar billede mini-milo Nybegynder
11. juli 2002 - 19:16 #5
tvtool hvordan vælger jeg hvilken film den skal vise???
Avatar billede ice Nybegynder
11. juli 2002 - 19:19 #6
altså den kan ikke afspille film selv, men det har du jo mediaplayer til
Avatar billede mini-milo Nybegynder
11. juli 2002 - 19:22 #7
det vil alså sige at jeg skal slippe en film i mp og åbne tv tool og klikke på den store grænne???
Avatar billede eyes Nybegynder
11. juli 2002 - 19:24 #8
Avatar billede ice Nybegynder
11. juli 2002 - 22:54 #9
jep mini-milo