Avatar billede phrozia Juniormester
11. juli 2002 - 15:54 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

Fra TDC til hvem?

Hejsa...

Nu jeg har bredbånd hos TDC og er ved at være ret træt at dem, mest fordi man skal betale forud og så har de ikke de båndbredder jeg gerne vil have.

Så, hvem vil i anbefale at skifte til? Jeg har kigge lidt på Tiscali (har dårlige erfaringer med dem fra modemtiden) og så Cybercity (har ingen erfaringer).

Hvad vil du anbefale? Gerne en begrundelse også... :)
Avatar billede carbo Nybegynder
11. juli 2002 - 16:06 #1
Hej Phrozia

Jeg har selv haft TDC|Bredbånd i lidt over et år og er da bestemt tilfreds med det, men forandring fryder jo - siger man!?

Mit bedste bud er udover TDC at vælge CC. Jeg har ofte siddet i netværk hos en kammerat der har en 512/512 fra CC, med booster 2048/512 - hvilket bestemt er en fed funktion, som faktisk er sindsygt billigt, især hvis man er et par gutter om at dele udgifterne ved det :)

Det er mit svar til dig, håber det kan bruges!

MVH
Carbo
Avatar billede thorsby Nybegynder
11. juli 2002 - 16:38 #2
Jeg har selv TDC (NetExpress II) og er egentlig efterhånden blev okay tilfreds med det. Jeg får stort set altid fuldt hul og sætter pris på at jeg kan slippe for routeren (da jeg har egen firewall). Jeg syntes lidt det var en bitch istarten (da jeg blev tvunget til at benytte TDC, pga. manglende rå kobber), men det fungerer da.
Ellers har jeg hørt mest positivt om CC og en del negativt om Tis Ka' Li.
CC's boost feature er da klart et hit - ved ikke om Tiscali har det, men savner det ihvertfald hos TDC.
Hvis jeg skulle skifte, ville jeg nok gå efter CC!

Modem...hvad er det nu det er? ;)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juli 2002 - 17:25 #3
phrozia Jeg troede du var klogere men nej :-)

Der findes kun en lev. af internet og det er CC efter min mening

Grund.
Som carbo sige så kan du booste din linie, og dette er virkelig noget du kan få brug for når førsdt du har muligheden

CC kundeservice er også den mest proff og imødekommende jeg længe har mødt

Alt i alt CC styre

MC
Avatar billede aot Nybegynder
11. juli 2002 - 17:57 #4
Hej Thomas

ja jeg vil også sige CC
Avatar billede phrozia Juniormester
11. juli 2002 - 19:13 #5
Jamen dog.. Ros til CC må man da sige. Jeg vil sige tak for alle svarene, og jeg lader det lige stå åben lidt endnu... :)
Avatar billede labomba Nybegynder
11. juli 2002 - 21:11 #6
Flyt ud i sydhavnen lissom mig, min boligforening har en fælles forbindelse på 2MBit hver vej, og jeg henter ca 10 GB hver dag, og så koster det 125 kr pr måned.
Eneste ulempe er at man ikke må lave en upload server, men der er fri downdload
Så er der ingen modem eller router eller noget som helst, bare et normalt ethernet stik i vægen
Så mit svar er: FLYT!!
Avatar billede thorsby Nybegynder
11. juli 2002 - 21:21 #7
Eller flyt til Sverige og få Bredbåndsbolaget...! Eller køb et hul i DIX'en hos UNI-C...det koster kun 21.000 om året (du skal nok bare regne med at kunne klemme dig og din computer ind i et rackskab)...men så har du også 100 Mbit Internet! ;)
Avatar billede phrozia Juniormester
11. juli 2002 - 21:24 #8
Hehe... Hvad så med at flytte til USA når nu vi alligevel er i gang? derover må de sq da ha nogle seriøse flatrates... ?
Avatar billede thorsby Nybegynder
11. juli 2002 - 21:28 #9
Hmm...nej, det tror jeg faktisk ikke. Jeg har ikke indtryk af at USA er det helt store hit på det punkt...men jeg ved det ikke.
Avatar billede madsus Nybegynder
12. juli 2002 - 09:29 #10
Prøv at gå ind på Telias hjemmeside og se deres Internet opkobling; Bredbånd @home. Der får du en 2048/512 Kbit/s for 350 kr. pr. mdr. dog må du max downloade 5 GB pr. mdr. Billigt ikk':-)
Avatar billede Dribble Nybegynder
12. juli 2002 - 11:26 #11
lol 5 GB....puhaaa, de bliver hurtigt brugt :)

ligger i snit på 2 GB DL/UL om dagen
Avatar billede madsus Nybegynder
12. juli 2002 - 11:35 #12
Max pris er 650 kr. pr. mdr. (fri DL/UL) Jeg synes stadigt det er billigt !!!!  http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info_bred.jsp.html?OID=Forbrug+-bredb%e5nd&CID=-27469
Avatar billede -mathias- Nybegynder
12. juli 2002 - 11:39 #13
Hvis det er muligt i dit område, så tjek Stofanet. 1024/256 for 200 pr/mdr!
Avatar billede phrozia Juniormester
12. juli 2002 - 11:56 #14
Stofa er ikke lige mig, men jeg har lige bestilt hos CC :)

Tak til alle!