Avatar billede henrik_dk Nybegynder
19. august 2000 - 03:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Virker det?

Jeg kunne godt tænke mig en vurdering om dette site virker og informere godt nok om budskabet samt hvordan syntes I at navigationen er....

Jeg har desværre ikke mere end 10 point så det giver jeg....

På forhånd tak

Henrik
Avatar billede henrik_dk Nybegynder
19. august 2000 - 03:57 #1
UPS... url adr. www.greenhill.dk
Avatar billede denboj Nybegynder
19. august 2000 - 04:39 #2
Din stakkel da - så er du jo på 0 point.

Ja, det virker - men det er en anelse kedeligt må jeg indrømme. Jeg ser siden i 1024 gange 768 og den virker en kende udtømt - Overgangen mellem den hvide og den gule farve er heller ikke verdens bedste - Prøv at kigge godt på dine skrifttype - den pixelerer, det var måske en idé at skifte til Verdana - et password uden en forklaring til hvordan man får fat i et password er aldrig en god idé, men jeg regner med at det åbne link er vejen forbi passwordet ?????

THE NEXT PARADIGME SHIFT - er nok det grimeste jeg nogensinde har hørt i hele mit indtil videre 27 år gamle liv.

En argumentation imod \"linær\" indkomst: der kommer en upassende scrollbar på siden.

De største trend ændringer i det sidste århundrede skete indenfor transportindustrien (dvs. tog, biler, fly m.m.) samt kommunikation området (telefon, fax, mobiltelefoni m.m.)

\"Det næste store skifte vil ske indenfor ansættelser, sundhed, energi og internet handel, primært foranlediget af Baby Boomerne\"
Hvad snakker du om baby boomere er der sgu da ikke noget der hedder. Et baby boom er når der pludseligt fødes mange børn.

\"De personer som forstår disse trends, er på forkant med dette skifte og kan, over de næste 3 - 5 år, med det rigtige forretningskoncept, bringe sig i en god økonomisk position.\"
Forkert - i de næste 3-5 år vil vi opleve nedgang

\"at kapitalisere på disse ændringer.\"
hihihi - fint skal det være

Hvorfor et paradigme skifte?
Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide

Baby Bommer generationen.
Hi hi

De ignorante på den tid, mente at konceptet var en uetisk forretningsmetode.
Fordomme har vi nok af
- hvordan kan du sige at dem der var imod franchising var ignorante - franchising er det mest frastødende foretningskoncept idag - 7-eleven - MacD - o.s.v. \"Vi skider på vores ansatte\"

For at kunne positionere sig korrekt op til dette paradigme skifte
tag dig sammen

Dette notat er udarbejdet af Jan Grønhøj som aktivt samarbejder ledere i hele landet, med oplæringen og træningen af nye deltagere, der vil opbygge et internationalt forretningsnetværk til at bibringe dem med en progressiv indkomststruktur indenfor Network industrien.
Ja nogen stor forfatter bliver han aldrig.

Jeg kan kun sige en ting
Skriv det igennem 20 gange mere. Det er ikke nok at kunne en masse fremmedord - Det er også en meget god idé at kunne sætte dem rigtigt sammen. Forøvrigt. 50.000 kr. pr. måned med 10 timer om ugen - er det ikke det pyramidespilsfolkene plejer at sige - Det lugter af svindel. øv øv øv
5@13

Avatar billede aneez Nybegynder
19. august 2000 - 08:20 #3
Damn... den er ikke særlig godt lavet...
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2000 - 09:20 #4
Siten virker søvndyssende. Overblik? Tror ikke den vil leve op til sit formål.
Avatar billede snedled Nybegynder
19. august 2000 - 10:23 #5
Meget tyndt design...Nej, ordet design kan ikke bruges til at beskrive denne side!

På forsiden er \"indholdet\" kastet tilfældigt på siden, og på \"nextstart\" er det irriterende at læse, når vinduet kun er 5 cm højt, med scollbar!

...Ja, ligegyldigt og kedeligt!

/snedled

Avatar billede hviid Nybegynder
19. august 2000 - 11:16 #6
hvad kan man sige,denboj siger jo det hele. Nogen gange kan et lækkert grafisk design kompensere for et manglende indhold, når et websted hverken har design eller indhold får man ikke mange besøgende - i al fald ikke i særligt mange sekunder -, på den anden side, nu har du jo haft et par stykker, og sitet er hurtigt oppe........
Avatar billede boergepe Nybegynder
19. august 2000 - 21:11 #7
Skal gås grundigt igennem for stave-/slåfejl. Det hedder \"lineær\", \"firma\" i stedet for \"frima\" - mange ord skal være i ét, fx \"trendændringer\", \"paradigmeskift\" osv.
Avatar billede abj Nybegynder
20. august 2000 - 23:33 #8
Jeg synes du er smader god til at lave hjemmeside. Selvfølgelig er der nogle fejl hist og der, men ideen er god og siden bliver sikkert bedre når du har rettet lidt. Måske kunne du sætte et par animationer på, så den pæppes lidt op...

Kurt Greenfjayder
Avatar billede ciabatta Nybegynder
21. august 2000 - 09:03 #9
Hehe - i forlængelse af DenBojs kommentar:
\"babyboomer\"...
Et babyboom: når det pludselig bliver født en masse børn.
En boomer: Ham eller hende der holder pinden med mikrofonen på/boomstangen under filmoptagelser..

Jeg har et ret sjovt billedet af en babyboomer i hovedet nu *G*.
Avatar billede boergepe Nybegynder
21. august 2000 - 11:31 #10
Det var faktisk ikke min mening med kritikken af stave- og slåfejl at kritisere siden i almindelighed. Er faktisk enig med \"abj\" i, at siden er pæn, i øvrigt hedder det \"argumentation\" - og ikke \"agumentation\" -
min kæp hest - undskyld kæphest :o)
Avatar billede padde Nybegynder
24. august 2000 - 01:45 #11
... man kan definere tekst og linksfarver!!!!!!
Avatar billede superstjerne Nybegynder
11. september 2000 - 09:47 #12
Der er efter min mening et par detaljer du burde kigge nærmere på, jeg mener at gult ikke passer på en hvid baggrund, en anden ting er at hvis man vik have en af menuerne på forsiden skal man helt tilbage til forsiden hvilket jeg finder et problem, men det er jo en smags sag.

Ellers syndes jeg at siden er god. :)
Avatar billede hviid Nybegynder
11. september 2000 - 20:23 #13
Hej Henrik. Nu hvor du har fået sparet nogen points sammen, kunne du da godt give de 10 points til denboj, han har da immervæk brugt noget tid på at se dit projekt igennem og kommentere det på særdeles kvalificeret vis.
Eksperten er bare STEDET, man får altid super hurtig hjælp, så synes jeg godt spørgerne kan give de points ud de udsætter, det er så irriterende, når det ikke sker.
Sorry, jeg skulle bare ud med det, det er nemlig ikke kun dig, der har den uvane
Avatar billede schaefner Juniormester
14. februar 2003 - 23:42 #14
Avatar billede schaefner Juniormester
14. februar 2003 - 23:44 #15
Ligner måske ligelovlig meget :)
Avatar billede schaefner Juniormester
19. februar 2003 - 22:57 #16
Iøvrigt står der også razor.dk og christian jørgensen rimelig mange steder i koden ;)