Avatar billede kimc Nybegynder
18. august 2000 - 23:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PRO@CCESS vs. CC/ERHVERV

Jeg kan ikke rigigt beslutte mig for om jeg vil oprette min dsl-forbindelse gennem TDK ell. CC. Produkterne og priserne er næsten ens, så jeg vil vælge den provider der har den bedste support/service.

Derfor vil jeg meget gerne høre erfaringer fra folk der har haft kontakt med henholdsvis CyberCity Erhverv-support og Tele Danmark Erhverv-support.
Avatar billede apache Nybegynder
19. august 2000 - 11:27 #1
CyberCity skal du ALDRIG vælge:

1. Dårlig service, man skulle tro de fik penge for ikke at hjælpe folk

2. Lige pludselig står du med en regning som du ikke ved hvorfor du har fået, det fik jeg, på 995 Kr. ??

3. Der gik omkring 4 måneder før jeg fik min forbindelse, der går ca. 1-2 uger med TDK.

4. Nu har jeg IKKE!!! CC. Mere!! Det er slut, og hvad tror du det kostede da jeg afmeldte mig ?? 995 Kr. Hvis man ikke ønsker at have CC. Mere !!

DET ER SNOT SPASSERE !!

//Apache
Avatar billede kimc Nybegynder
19. august 2000 - 11:32 #2
he, he. Det var også min umiddelbare opfatteles af CC.
Her du prøvet TD/Erhverv??
Avatar billede apache Nybegynder
19. august 2000 - 11:46 #3
En af mine venners firma, har lige fået TD/Erhverv til firmaet, de sagde at de var tilfresse, og de fik hjælp af en teknikker som havde alt udstyr de skulle bruge, de fik udleveret router m.m. så alle medarbejdere kunne komme på nettet, venlige, og altid villige til at give en hjælpende hånd, sagde han.
Avatar billede no-one Nybegynder
19. august 2000 - 23:42 #4
Jeg har godt nok ingen erfaring med TDK eller CC Erhverv. Men du er helt klart på afveje, du skal helt klart IKKE vælge TDK, medmindre du vil støtter udviklingshæmmelsen af vores kære lille land.

Angående ventetiden som apache skriver om. HVorfor er det nu lige at ventetiden er så lang hos CC og alle de andre*?? TDK står vist ikke helt uden skyld!

Det er pga. Quiche Eaters som - (og en flok latterlige politikerer) at TDK får lov til at slippe afsted med alt deres lort.

*-(MINUX) TDK
Avatar billede kimc Nybegynder
19. august 2000 - 23:49 #5
>no-one.

øøøh. det kan være at jeg ikke udtrykte mig tydeligt nok i spørgsmålet;
JEG ER IKKE INTERESSERET I EN DEBAT OMKRING TDK VÆRENDE \"DE MEGET, MEGET ONDE\".

Det eneste jeg efterlyser i mit spørgsmål er folks support-oplevelser med henholdsvis CC/Erhverv- og TDK/Erhverv.

[jeg er forøvrigt også uenig med dig i at tdk er \"udviklingshæmmende\" for vores land -- men det er en helt anden snak...]
Avatar billede beaviz Nybegynder
26. august 2000 - 16:18 #6
no-one: TDK er måske ikke politiske korrekte. Men de leverer sgu varen. Sådan er det bare.

Jeg har iøvrigt kanongode supporterfaringen med tde, altså når man lige kommer over den første barriere der hedder \"hvem skal jeg snakke med\". Løsninger kommer prompte, og de virker. teknikerne er meget hjælpsomme og kompetente.

CC havde jeg noget erfaring med fra mit tidligere job, det var en farce. Dårlig support. Inpompetence blandt de folk jeg snakkede med. Og masser af \"Vi ringer lige tilbage om 5 minutter (harhar, endnu en kunde der hoppede på den, vi ringer sguda aldrig tilbage)\" oplevelser.

Men, CC kan sikkert NOGET, jeg ved bare ikke hvad.

Note: Måske er CC blevet bedre siden, dette er 3 år siden.

Endvidere har vores tde forbindelse det sidste år en enkelt gang haft ca. 1-2 minutters nedetid. (i forbindelse med et lynnedslag) - Det er sgu flot!

Men, tjah, det hele kommer vel an på hvad man vil betale for varen.

/Beaviz
Avatar billede gl_nok Nybegynder
06. september 2000 - 15:30 #7
Hmmm som sælger hos en Tele Danmark partner er jeg vel ikke heltt så troværdig i forhold til om det ene elelr det andet er bedst *g*

Men vil da lige indskyde hvad der for mig er vigtigst ved tele Danmark Pro@cces. De gir båndbreddegaranti og det er der så vidt jeg ved ingen andre adsl leverandører i danmark der gør på nuværende tidspunkt.

Avatar billede kimc Nybegynder
11. september 2000 - 15:43 #8
..det første svar fik point\'ene.
Tak. for hjælpen til alle jer andre.

Nu glæder jeg mig blot til at få min 512/512 - proaccess fra tdk/e