Avatar billede kasper_14 Nybegynder
11. juli 2002 - 12:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Java fejl?!

Har genereret nogen java i frontpage :-), efter første besøg på siden virker det, men så når jeg besøger siden igen er felterne tomme, så kan jeg slette *.class filen fra temporary - og hvis det er tilfældet, hvordan?
Avatar billede kasper_14 Nybegynder
11. juli 2002 - 12:57 #1
- tjek self på www.bustercube.dk
Avatar billede disky Nybegynder
11. juli 2002 - 13:09 #2
Det er generende for brugeren at du anvender en applet til noget så simpelt som en highlighting af menu punkter. brug javasctipt 'onMouseOver' istedet.

Ligeledes dit forsøg på copyright beskyttelse ved at slå højremusetast fra, generer også en del, jeg ville personligt aldrig besøge en side igen der gør det. Det er generende for brugeren, og beskytter ikke det fjerneste.

p.s. Felterne i menuen ser ud alle gange man kigger.
Avatar billede huuba Nybegynder
11. juli 2002 - 13:12 #3
disky: ENIG !!!  :-))
Avatar billede kasper_14 Nybegynder
11. juli 2002 - 13:38 #4
hmm det var ikke menuen men appleten oppe i venstre hjørne...
Avatar billede disky Nybegynder
11. juli 2002 - 14:00 #5
den fejler heller ikke.
Avatar billede kasper_14 Nybegynder
14. september 2003 - 10:36 #6
das