Avatar billede atoom Nybegynder
11. juli 2002 - 10:21 Der er 6 kommentarer

Internet, via bluetooth & mobil

Jeg har en IBM T20, med et blue-tooth kort, og en Nokia 6310i, og kan uden problemer komme på nettet, men med skuffende hastighed.

Jeg har hørt at det udstyr jeg har kan levere 56K, men det er mig kun muligt at få sølle 9K ud af apparaterne. Mit spørgsmål er så, hvordan skal jeg sætte modemmet op for at få 56K, eller er det umuligt overhovedet at komme over 9K?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. juli 2002 - 10:39 #1
har du high speed data abo. på din telefon?? eller gprs?
Avatar billede atoom Nybegynder
11. juli 2002 - 10:46 #2
Se det er jo et godt spørgsmål, som jeg ikke ummidelbart kan svare på... Telefonen er af mærket Nokia model 6310i
Avatar billede atoom Nybegynder
11. juli 2002 - 10:50 #3
Kan det tænkes at det er fordi der mangler en driver til telefonen? Eller er måske fordi det modem der er sat op er forkert. Pt er det sat til et standard modem, men det kunne jo tænkes at der skulle en speciel opsætning til...
Avatar billede atoom Nybegynder
11. juli 2002 - 14:59 #4
Jeg har nu fundet svaret, efter at have snakket med samtlige folk hos TDC og Nokia :)
Avatar billede ice Nybegynder
03. september 2002 - 15:03 #5
atoom -> er det noget du gider at hjælpe mig med :) har forsøgt alt. Du kan skrive en mail til thomas@iceware.dk eller sende til icq: 95702833
Avatar billede kloge-aage Nybegynder
07. november 2002 - 14:00 #6
Og hvad er svaret ?