Avatar billede zob Nybegynder
10. juli 2002 - 23:47 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Cs server... !

der kommer en fejl når jeg trykker på GEnvejen til min cs server :(
Se her
www.emil.vonbuchwald.dk/cs_server_fejl.jpg
hvad kan det skyldes?

jeg har trykket på den der Tilføj knap!...
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 23:53 #1
det er fordi at når du laver en cs server så har du en vis " runde" dine maps går i , og åbentbart ligger cs_italy ikke inde i din cfg om at den skulle være med på serveren.. gå ind i cstrike mappen og find filen som hedder "mapcycle" og lig så derefter fil-navnet : cs_italy ind ... Men hvis mappeen allerede er der inde så ved jeg skam ik hva der er galt..

/ssundsdal www.fotx.net/ssundsdal
Avatar billede zob Nybegynder
10. juli 2002 - 23:54 #2
ok tjekker :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 23:55 #3
Men hvis banen (cs_italy) allerede er der inde i mappen "mapcycle" så ved jeg skam ik hva der er galt..
det var sån jeg ville sige det ! =)
Avatar billede zob Nybegynder
10. juli 2002 - 23:57 #4
den dur stadig ikke :( og cs_italy var i mapcycle...
Vi kører over en Windows server hvis det skulle hjælpe?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 23:59 #5
hmmm ved det skam ik.. er det kun den ene map som den laver fejl ved ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. juli 2002 - 23:59 #6
har du mappen cs_italy inde i dit map bibl?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
11. juli 2002 - 00:00 #7
ja gå ind i cstrike\maps og se om du har banen derinde !! havde ik lige tænkt på den =)
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 00:01 #8
nej, jeg har også Prøvet my fy_iceworld (har downloadet den og lagt den ind i Mapcycle)

Kan det være noget med
::: udgående
Satte jeg til
UDP
og det samme med
::: indgående
UDP
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
11. juli 2002 - 00:03 #9
sorry det ved jeg så ik noget om ! :-/
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 00:04 #10
jeg har den der... kan det være noget med jeg skal skrive:
G:\Sierra\Half-Life\hlds.exe -game cstrike -port 27016 +maxplayers 10 +map cs_italy.bsp". "-game cstrike

istedet for

G:\Sierra\Half-Life\hlds.exe -game cstrike -port 27016 +maxplayers 10 +map cs_italy". "-game cstrike

Altså med .bsp til sidst?

(den ligger på G:\)
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 00:05 #11
har lige afprøvet den med .bsp hjalp ikke :(
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
11. juli 2002 - 00:06 #12
Ja , prøv lige at sæt bsp bag på og prøv så lige at se om det skulle virke !!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
11. juli 2002 - 00:06 #13
SURT !!!!
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 00:06 #14
nemliG!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
11. juli 2002 - 00:08 #15
kan du så bare ikke fjerne mappen cs_italy og så bare køre med de andre baner , hvis der intet problem er med dem ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. juli 2002 - 00:10 #16
hvorfor har du ". " i din genvej?
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 00:12 #17
det stod der på den der side at jeg skulle...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. juli 2002 - 00:13 #18
har sku aldrig brugt..§
prøv dette
G:\Sierra\Half-Life\hlds.exe -game cstrike -port 27016 +maxplayers 10 +map cs_italy
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 00:19 #19
jeg tror den dur... den viser alt muligt nu... venter lige et par min
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 00:24 #20
eller, den åbner ikke Counter-Strike :( der står bare Adding Master server...... osv.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. juli 2002 - 00:29 #21
hvad mener du??
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 00:45 #22
det dur ikke helt.. snakker med  Initialingzing om det.. som ga mig linket til den der artikel..
Avatar billede fumlerik Nybegynder
11. juli 2002 - 04:57 #23
Inde i din genvej mangler der dit ip nummer. + at du har sat den til at køre på port 27016. dette dure ikke....

Det skal se sådan ud.

G:\Sierra\Half-Life\hlds.exe -game cstrike +exec server.cfg +ip 80.62.256.54 +maxplayers 8 +map de_dust

Det er dog muligt at du skal rette stien til dit hlds.exe fil

Skriv dette eller kopier den ovenstående linie ind i egenskaberne for din genvej til hl-server og ret ip nummeret til dit ejet. Dette er VIGTIGT. Der hvor der står 8 er antallet af spillere der max kan spille med på din server.

Dit ip nummer finder du i menuen kør og der skriver du winipcfg og klikker på dit netkort. Så kan du se dit ip nummer.

Ps Du må ikke selv lave et fast ip nummer for så virker det ikke.

Nå alt detter er gjort så er det bare at starte serveren op og vupti den kører... God fornøjelse

Mvh fumlerik
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. juli 2002 - 06:18 #24
man behøver ik at skrive ip nr. i genvej, så er det iværtefald noget nyt kun i den aller nyeste version..!!!!! og exec server.cfg HMM det gør den automatisk!!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. juli 2002 - 06:20 #25
ZOB har du set denne side.

Fumlerik Du kunne vidst også have brug for at læse den.! "C:\Sierra\Half-Life\hlds.exe -game cstrike -port 27016 +maxplayers 10 +map cs_backalley".
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. juli 2002 - 06:21 #26
"at du har sat den til at køre på port 27016. dette dure ikke...." Selvfølig gør det det!!!"

Fumlerik -> Det du har lukket ud er en gang VÅS!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. juli 2002 - 06:22 #27
Avatar billede fumlerik Nybegynder
11. juli 2002 - 06:26 #28
Det er ok i ikke vil høre.
Men jeg har da i det mindste en server der virker.
Og det er der jeg har oplysningerne fra.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. juli 2002 - 10:14 #29
hmm det har jeg også....! men det du siger det passer ikke!
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 13:51 #30
Jeg prøver dit Svar Fumlerik

Djeclemen-->
Tag det roligt
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 13:53 #31
men hvad er ip'en så når folk skal Joine den?
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 14:01 #32
Avatar billede fumlerik Nybegynder
11. juli 2002 - 15:48 #33
Spil med på 80.62.119.54:27015 THE-[Zoo]-Clan server.

Se mere info på vores hjemmeside på http://vesterholm.dk/clan-club
Avatar billede fumlerik Nybegynder
11. juli 2002 - 15:50 #34
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 19:59 #35
serveren dur ikke?
Avatar billede fumlerik Nybegynder
12. juli 2002 - 01:05 #36
Når folk skal joine din server.

Trykker de bare add ip og så dit ip nummer og slutter af med :27015

Det kan se sådan ud 80.62.234.176:27015
Avatar billede fumlerik Nybegynder
12. juli 2002 - 01:07 #37
Har lige kigget på www.emil.vonbuchwald.dk/fatal.jpg

Og den fejl du får nu er forde din ip adresse i din genvej er forkert
Avatar billede fumlerik Nybegynder
12. juli 2002 - 01:08 #38
Dit ip nummer finder du i menuen kør og der skriver du winipcfg og klikker på dit netkort. Så kan du se dit ip nummer.

Ps Du må ikke selv lave et fast ip nummer for så virker det ikke.
Avatar billede zob Nybegynder
24. juli 2002 - 01:14 #39
Lukker det er  noget med Routeren

Håber ikke jeg blir andmeldt for det..
Avatar billede speakfreak Nybegynder
04. marts 2003 - 14:25 #40
"C:\Program Files\HLDS\hlds.exe" -game cstrike +port 27016 + rcon_password DitPass +maxplayers 16 +map de_dust

Dette er den rigtige, hold kæft hvor er i klge hva? Når han kører på port 27016 SÅ kan han spille på samme maskine modsat 27015... Og ja, det er din router - du skal åbne port 27016 på din router først!