Avatar billede thufir Nybegynder
10. juli 2002 - 23:01 Der er 23 kommentarer

Hvad mangler på nettet i danmark ??

Hey!

Kom med din kommentar, mening eller så'n noget om hvad det danske internet mangler. Altså hvilken type websites mangler olign.

Bedste forslag giver 150 point, hvis der er enighed må der deles ellers må der findes anden løsning ;o)

På forhånd takker... ;!
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. juli 2002 - 23:10 #1
syntes der mangler en online biograf :)
Avatar billede humpfrey Nybegynder
10. juli 2002 - 23:10 #2
øeh Gizmo har lige gjort mig opmærksom på at denne katagori et ret ny, så jeg flytter den over i php/scripts. ( den forslog selv den her katagori) hmmm surt Humpfrey
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. juli 2002 - 23:12 #3
Syntes der mangler et prissammenlignings site for grænsehandlen!
Avatar billede e.p. Nybegynder
10. juli 2002 - 23:20 #4
øeh....humpfrey....
Jeg har ikke før set (lagt mærke til) dit navn, så jeg ville bare lige høre om du er en ny co-admin eller om du har 2 navne (thufir og humpfrey) siden du skriver at du vil flytte spørgsmålet ???

Ren nysgerrighed, og ikke en anklage (endnu)
Avatar billede e.p. Nybegynder
10. juli 2002 - 23:28 #5
thufir....du har desuden oprette 8 spørgsmål (helt tilbage fra 2001) var det ikke på tide at få nogen af dem lukket....

Det begynder at lugte langt væk ......snif snif :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2002 - 23:32 #6
Sites med bedre design, et nyt deviantart.com...

F.eks. WebArt.dk
Avatar billede styled.dk Nybegynder
10. juli 2002 - 23:37 #7
Vi kan da i det mindste være stolte over at ham der startede devianart.com er dansker :D
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. juli 2002 - 23:40 #8
hvad specielt er der ved den side  andet end det tager en krig at loade og der kommer masser af popups ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. juli 2002 - 23:42 #9
ahhh tror jeg misforstod    det var indholdet i var vilde med eller ?
Avatar billede manon Nybegynder
11. juli 2002 - 00:00 #10
Online Købmandsbutik:
Jeg mangler at kunne handle i en købmandsbutik ligesom hos ISO, bare hvor varene er fra Netto og dif. prisen i forhold til min lokale SuperBrug/Irma vil kunne betale transporten.

Online vasketøj:
dvs nogen der kommer og henter ens vasketøj og bringer det tilbage ugen efter - godt nok skal man have 14 par underbukser - men hva!*LOL*

Rengøringsservice:
Et websted hvor man kan bestille rengøring, dvs hvor man kan se hvem der er ledige i sit område til at komme ud og gøre rent i private hjem.

Er det sådanne ideer du leder efter? :-)
Avatar billede thufir Nybegynder
11. juli 2002 - 00:04 #11
he he jeg ved godt jeg ikke har lukket mine spørgssmål men der er ikke kommet nogle konkrete svar endnu...... ikke noget jeg kan bruge tikl noget.... såå...... Og nej det er ikke lige det jeg skal bruge manon.... desvæærre :P
Avatar billede thufir Nybegynder
11. juli 2002 - 00:07 #12
Også nej til jer andre... okay.. det mangler meeen er det ikke lige lidt syreret at have sårn et website der sammenligner grænsehandel.....
Det jeg leder efter er noget om computere/hitech o.lign.... hvis i forstår :p såå jeg tror ikke lige det er det jeg mangler...
Avatar billede 7th Praktikant
11. juli 2002 - 07:48 #13
En online tobakbutik. Er træt af at skulle ned til 7/11 midt om natten.
Avatar billede e.p. Nybegynder
11. juli 2002 - 11:17 #14
djeclemen..... http://www.tyskepriser.dk
Humprey/thufir du/i mangler stadig at svare på mit spørgsmål
Avatar billede humpfrey Nybegynder
12. juli 2002 - 01:23 #15
øeh med hensyn til at flytte spørgsmålet, var det en fejl fra mig. Jeg var i den tro at jeg var inde i et andet spørgsmål, jeg selv havde oprettet, sorry
Avatar billede humpfrey Nybegynder
12. juli 2002 - 01:41 #16
Der mangler en side, som samler alle de vigtige links på en side, uden alle de f...... reklamer og popups og med f.eks. funktioner som online virus scanning ( måske med noget nyt, som noget der fjerner Nimda og code red fra nettet)- IP whois looksups, søgemaskiner,- connection speed viser,- eksperten,- sms fra nettet som virker (uden at man skal være tilmeldt en eller anden service),- tastatur genveje ( eks hvis nogen hved hvordan man flytter curseren med tastaturet, når musen ikke virker i windows fejlsikret tilstand,- Åbne online apoteker,- og som e.p. skriver prissammenligninger mellem dk/tysklan/sverige/Norge,- forbrugerrådet,- raporter over gift i mad,- ask alex,- det leth,-

helt på samme måde som en schweizerlommekniv, der har det hele - og uden alle de der komemrcielle interresser, fordi det udelukker at nogle måske gode links ikke komemr med.
MVH Humpfrey
Avatar billede humpfrey Nybegynder
12. juli 2002 - 16:39 #17
Jeg prøver selv at lave noget der "lugter" derhenad på min side www.peters-venner.eu.org under links, men der er kun en "tynd" version, det er ikke en rigtig portal. Humpfrey
Avatar billede humpfrey Nybegynder
12. juli 2002 - 18:56 #18
Ja også mangler der en "debugger til kvinders logik, de taler altid i kode, og man forstår ikke en dyt.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 23:38 #19
humpfrey > So true!!!! Kvinder har ligesom deres eget sprog, men syntexen er vildt skod... :)
Avatar billede zoidberg101 Nybegynder
15. juli 2002 - 04:16 #20
Hvad med en grafiti hjemmeside - Så kunne man få tags istedet for banner reklamer. Eller hvor man rater grafiti rundt i danmark og laver et tæskehold til dem der laver grimt grafiti

Ok! ide´suck - men jeg er træt har ikke sovet i 42 timer
Avatar billede brideonline.dk2 Nybegynder
15. juli 2002 - 04:19 #21
En nikolkajdu fri verden ville være rart
Avatar billede thufir Nybegynder
22. juli 2002 - 17:19 #22
det lader ikke til nogen kan svare seriøst så jeg lukker spørgsmålet...
Avatar billede helle100 Nybegynder
21. august 2005 - 12:56 #23
Har tænkt over det lidt, og med de spørgsmål der er begyndt at dukke op på eksperten, ville en "lektiehjælps" side måske være noget, et forum hvor man kan diskutere forskellige ting, og en artikel samling, der forklarer de mest forkommende spørgsmål...