Avatar billede kenzo19 Nybegynder
10. juli 2002 - 20:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

.BIN & .CUE

Hejsa....

Har et spørsgmål vedr. .Bin og .Cue filer. jeg skal lave 2 cder. men men men....cd1 fungerer optimalt men når jeg laver cd2 kan den ikke findes i cdrom-drevet når jeg er færdig med at brænde den. jeg bruger nero til at brænde.

nogen der har et forslag???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. juli 2002 - 20:57 #1
har du valgt at lukke cd'en da du brændte den? altså, "finalize cd"
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
10. juli 2002 - 20:58 #2
Hvordan får du Nero til at åbne bin og cue filer??

Prøv at omdøbe CD2 filen til .nrg Det hjælper sikkert!

- Rasmus!
Avatar billede kenzo19 Nybegynder
10. juli 2002 - 20:58 #3
ja det er jo forudbestemt af nero....har også lige "tjekket" bare for en sikkerheds skyld og den står på finalize cd
Avatar billede kenzo19 Nybegynder
10. juli 2002 - 21:00 #4
Til Rasmus H: Hvis du har en af de nyeste udgaver af nero så kan du gå ind og lave et "vindue", image file. at omdøbe den hjælper intet
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
10. juli 2002 - 21:02 #5
Nå... Det vidste jeg ikke!

- Rasmus!
Avatar billede kenzo19 Nybegynder
10. juli 2002 - 21:04 #6
Så ved du det nu :-)
Avatar billede tubber Juniormester
12. juli 2002 - 00:05 #7
hent Fantom CD
i den loader du cue filen med "add image"......
Så installere du den lige for at se om din cue/bin er i orden....
Er den det vælger du burning wizzard og der vælger du igen din cue/bin og brænder det i Fantom CD.....

Fantom CD understøtter ISO, Cue/Bin og CloneCD
der ud over 2 formater jeg ikke kender.....

/Tubber
Avatar billede tubber Juniormester
12. juli 2002 - 00:06 #8
Du kan også chekke om din Cue/Bin er i orden hvis du har sfv filen dertil, så kan du hente en sfv chekker på http://www.isonews.com

/Tubber
Avatar billede resten Nybegynder
12. juli 2002 - 00:08 #9
Hent dette prog. : http://www.daemon-tools.net/cgi-bin/Scripts/daemon.pl?daemon302.zip

Med det har du .bin filen liggende på disken, og så læser programmet det som en cd, derved går det hurtigere, og du slipper for en masse larm.'

Det den gør er at lave et virtuelt cd-rom drev hvor den lægger din iso ind som en cd.

Du kan have op til 4 cd'er i ad gangen, og det tager ingen tid at skifte...
Avatar billede tubber Juniormester
12. juli 2002 - 00:16 #10
Resten:

FantomCD kan det samme som daemontools + meget mere......derfor jeg foreslog den :O)
Syntes heller ikke Daemontools er så godt som F-CD.....

Men det er jo så min erfarring.....
Avatar billede resten Nybegynder
12. juli 2002 - 00:18 #11
tubber-> det så jeg ikke da jeg kun kigged efter evt link :\
Avatar billede tubber Juniormester
12. juli 2002 - 06:43 #12
http://www.copystar.com.tw/ <-- der finder man FantomCD
Avatar billede resten Nybegynder
29. juli 2002 - 09:00 #13
Sker her noget ?