Avatar billede thomasolsen Nybegynder
10. juli 2002 - 13:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Lorte X-DATA

ER der andre end mig der har den erfaring med X-data.
Deres service sucks big time.
De varer som skulle være på lager tager over 1 uge at sende.
Og når man skriver til dem er ingen service.

Mit råd til alle er KØB IKKE HOS X-DATA

Thomas
Avatar billede Dribble Nybegynder
10. juli 2002 - 13:10 #1
Undskyld jeg siger det, men deres side sutter jo også for vildt....fyldt med fejl og mangler, meget tydeligt at det ikke er et seriøst og profesionelt firma.

Jeg vil faktisk sige, at man ligefrem er tåbelig, hvis man købe noget fra sådan en site.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. juli 2002 - 13:13 #2
har du evt. prøvet at ringe istedet for at skrive, mange gange er det mere effektivt
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. juli 2002 - 13:15 #3
Jeg synes da helt klart du skal give din mening til kende her
http://www.edbpriser.dk/bedominfo.asp?ID=36346

Hvis du er utilfreds med den behandling du har fået, skal andre da have det at vide.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. juli 2002 - 13:16 #4
på den nævnte side kan man også se at det er supporten de skal gøre noget mere ud af...
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
10. juli 2002 - 13:22 #5
Ja prøv at ring til dem ...
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
10. juli 2002 - 23:36 #6
Jeg har været inde på edbpriser og skrive hvad jeg syntes om dem.
man der er desværre 128 andre som ikke har dem samme mening som mig.

Thomas
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
11. juli 2002 - 22:14 #7
thomasolsen >> Jeg har også (da jeg handlede med dem for to år siden) været tilfreds med dem ... på det tidspunkt havde de i hvert fald en god telefonservice !!!
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
11. juli 2002 - 22:18 #8
thomasolsen  >> Det kan også være at de varer de skulle sende til dig ikke var lagervarer og at de derfor først skal bestille dem hjem ... og at de derfor har valgt ikke at sende det de har på lager for ikke at påføre dig ekstra udgifer ...
Avatar billede hub Nybegynder
11. juli 2002 - 22:36 #9
Hvis du stadig synes, at du har fået en dårlig behandling, så køb dine RAM et andet sted og nægt modtagelse af Xdata's når de en gang dukker op. (Forudsat at du ikke har forudbetalt dem)
Avatar billede zupastar Nybegynder
12. juli 2002 - 10:12 #10
hmm.. Jeg har samlet og købt min computer hos X-data.. jeg må sq indrømme jeg er vild med deres service.. Jeg fik en større harddisk end jeg havde bestilt og betalte kun for den anden...
Men jeg må indrømme jeg kun har haft gode erfaringer med x-data!
Men det ka jo være jeg har været heldig.. hvem ved!?
Avatar billede kasperbws Nybegynder
13. juli 2002 - 23:59 #11
Jeg bestilte nogle ram hos X-data sent onsdag aften i denne uge og fik dem leveret fredag formiddag, så jeg har da kun gode erfaringer med x-data, selv om det var første gang jeg købte hos dem... Forresten kunne jeg under hele forløbet følge mine varer via deres track and trace-service... og efter de havde sent kunne jeg følge den videre via postdanmarks track and trace-service...
Avatar billede radiohead Nybegynder
14. juli 2002 - 00:01 #12
Så køb hos www.midtdata.dk . Den vildeste service ever
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
15. juli 2002 - 00:10 #13
Hvis jeg skal købe noget over nettet køber jeg hos PRCDATA.dk
De har den bedste service og de bedste priser.
Grunden til jeg bestilte hos Lorte XData.dk var at PRCDATA.dk ikke hade
Asus Geforce4 TI4400.
Kortet var på lager da jeg bestilte det og da jeg så mailer dem første gang for jeg ikke noget svar og venter 2 dage og mailer dem igen for at høre hvad der sker. Hvor de svare at de arbejder på sagen.
Jeg gider IKKE bruger 2400.- og venter 1 uger og dårlig service på at få mit kort. Så min hjælp til jer, er ikke at bestille hos xdata.dk

Thomas
Avatar billede amd Nybegynder
23. februar 2003 - 20:24 #14
Jeg må sige, at jeg har også kun gode erfarringer med Xdata...
har købt igennem dem 3 gange... tvkort ram og grafikkort ;)
Alle gangene er tingene kommet til tiden, og jeg har da også haft ringet til dem, hvor de tog telefonen og var vældig flinke... har ik noget at brokke mig over:o)
Avatar billede intel4004 Novice
19. september 2003 - 11:38 #15
Jeg kan kun sige at jeg nu på 6 dag venter på at modtage en fladskærm fra Xdata. Den skulle være på lager - men alligevel kniber det for Xdata at sende den. Jeg kan ikke få kontakt telefonisk og emails svarer de ikke på.

Uha uha en forfejlet service.

Mvh Intel4004
Avatar billede multicoder Nybegynder
30. september 2003 - 09:01 #16
Hej

Jeg har heller ikke gode erfaringer med X-Data.

1. Man kan ikke ringe til dem.
2. de svare ikke når man mailer/faxer til dem.
3. Da min vare så endelig kom, kunne jeg se at den var brugt. Kassen var pakket op og der var ridser på kortet.

KØB IKKE NOGET VED DETTE FIRMA.

Mvh
En ikke så glad X-Data kunde.