Avatar billede mark.b Nybegynder
18. august 2000 - 10:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program til automatisk konvertering af TIF/EPS

Jeg søger et win NT program, som kan overvåge et directory. Når der havner TIF eller EPS filer i denne, skal de konverteres til RGB / JPEG filer, omdøbes, gemmes i 2 str. med forskellige navne.
Workflow :TIF/EPS ind -> Flyt til anden dest. -> Konverter til RGB, 72 DPI, JPEG, 250X250 pixel -> Konverter til RGB, 72 DPI, JPEG 32X32 pixel.
Avatar billede phatboy Nybegynder
18. august 2000 - 11:13 #1
phatboy siger:

Debabelizer er det du søger!

Det er Equillibrium der laver det, kan ALT med paletter, konvertering, Batch, m.m.

..prøv det!
Avatar billede phatboy Nybegynder
18. august 2000 - 11:15 #2
Oooops:

www.equilibrium.com

...så skulle det være på plads!
;-)