Avatar billede egelund3 Nybegynder
09. juli 2002 - 15:10 Der er 12 kommentarer

Hvor kan jeg købe...?

Hej.

Jeg skal købe ny harddisk og nyt kabinet. Samt nogle casebadges til nogle venner. Jeg kan købe kabinettet og case badges hos studiedata.dk, men ikke harddisken. Og jeg vil kun betale fragt en gang. Hvor kan jeg købe alle 3 ting samme sted, også et sted hvor prisen kan betale sig.
Avatar billede nicidem Nybegynder
09. juli 2002 - 15:13 #1
Avatar billede moebius Nybegynder
09. juli 2002 - 15:15 #2
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
09. juli 2002 - 16:01 #3
Avatar billede egelund3 Nybegynder
11. juli 2002 - 20:18 #4
nicidem - Jeg bad om et sted hvor jeg kan *købe dem.. ikke hvor jeg kan finde dem
Avatar billede egelund3 Nybegynder
11. juli 2002 - 20:20 #5
moebius - kan ikke finde casebadges på midtdata
Avatar billede egelund3 Nybegynder
11. juli 2002 - 20:20 #6
susanne larsen der er heller ikke case badges på proconsulent
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
11. juli 2002 - 20:40 #7
my mistake har de ellers haft - mhh er nok ikke så meget salg i dem - har fundet alletider site, men er us - du får det nu linket alligevel, da der er mange sjove :D

http://www.domestickers.com/

tror dog det bliver svært at finde et site hvor du kan købe det hele - betyder det egentlig så meget - fragten er jo ikke alverden, og hvis du skal have mange :)

overrasker mig egentlig lidt at der er så mange sites der ikke længere sælger case badges - må være fordi der er for lille efterspørgsel
Avatar billede shjorth Nybegynder
11. juli 2002 - 20:43 #8
ALDRIG HANDLE HOS shg.dk...

HUSK DET :P
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
11. juli 2002 - 20:55 #9
>>websources why not? kan du ikke uddybe....
Avatar billede shjorth Nybegynder
11. juli 2002 - 21:46 #10
Tjae.. Jeg købte et bundkort og en ny cpu...
De sender mig så en defekt cpu, så jeg sender den selvfølgelig tilbage (efter at have ventet i telefonen i 20 min).
Der går så en uges tid og de sender den tilbage med en besked om at JEG har ødelagt den...

Der kører så en lang diskution om hvorvidt jeg har ødelagt den eller ej.

Senere hen finder jeg så ud af at BUNDKORTET også er defekt.. Dette vil de heller ikke bytte..

Men det værste er at jeg en månedstid efter finder ud af at CPU'en ikke fejler en skid.

Altså de har ikke engang undersøgt cpuen men blot sagt det er min skyld.

DÅRLIG SERVCE..
og de sender defekte varer til dig...
Avatar billede shjorth Nybegynder
11. juli 2002 - 21:47 #11
Ja det var en lidt lang historie.. men jeg håber du vælger et andet firma at handle hos :P
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
12. juli 2002 - 10:48 #12
G*** jeg har aldrig handlet hos dem - men blev lidt nysgerrig over din udmelding. Bruger altid enten proconsult eller computerstore - og jeg har kun gode erfaringer med dem begge. Deres service er i top, så jeg kan ikke se nogen grund til at skifte :D