Avatar billede domaz Nybegynder
09. juli 2002 - 12:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webcam Drivers

Hej Eksperter.

JEg har engang for lang tid siden købt et Webcam....men jeg har været så smart at smide driverne væk ..

PCcamet / webcamet er et Lifetec (LT 9388)

Er der en af jer, der kan finde mig et DIREKTE link til nogle drivers dertil ? Det skal siges jeg kører med Win2k ...

- Thomas - På forhånd tak
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. juli 2002 - 12:57 #1
http://download.medion.de/medion.de/treiber/treiber/index.php?treiber=MD~9388&uid=324&name1=Medion-Cameras&name=Digital/Internet-Cameras

er det tætteste jeg kan komme på lige det webcam.
Det er dog sådan at Lifetec er et medion så vidt jeg kan se.
Går ud fra at du har tjekker at der ikke er nogle win2000-drivere på CDen, eller i win2000 selv?

Dette er til XP, og til MD istedet for LT, men er måske et forsøg værd :\
Avatar billede domaz Nybegynder
09. juli 2002 - 12:59 #2
Jeg har jo smidt CDen væk..så kan ikke få nogen drivers fra den :[

Jeg forsøger med den driver - det er jo bedre end ingenting :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. juli 2002 - 14:26 #3
ja, medion og driver-download har jeg ikke for gode erfaringer med :\
Håber den kan, ellers må vi se om vi kan trylle :)
Avatar billede domaz Nybegynder
09. juli 2002 - 14:42 #4
annikadk : det virkede ikke .... jeg har lagt det ind, men når jeg kører programmet sker der intet...
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. juli 2002 - 17:29 #5
og windows-updaten har ingen drivere hellere??

så tror jeg du er nødt til
1) Finde nogle med kameraet og cden
2) skrive til Medion om det :\
Sorry
Avatar billede domaz Nybegynder
09. juli 2002 - 17:47 #6
Tjah..der er vist ikke så meget andet at gøre ... men jeg siger da tak for hjælpen..

Jeg tager pointsne selv ... da jeg ikke fik noget direkte svar på det eller nogen løsning..