Avatar billede cyberfox Nybegynder
03. juli 1999 - 05:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brugerdefineret taster på keyboard

Hej er der nogen der ved hvordan man kan lave om på tegntabellen for kyeboardet så man f.eks. kan have æøå hvilke som helst taster.
det er fordi jeg endlig har fundet det keyboard jeg ville have UDEN de møg iriterende win98 taster ; men selfølgelig er det men amerikansk layout (uden æøå)  .
Avatar billede coder Nybegynder
05. juli 1999 - 01:10 #1
Køb et nyt :-)
Avatar billede cyberfox Nybegynder
05. juli 1999 - 18:19 #2
fjols  :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 03:52 #3
jeg har et fujitsu eller et IBM lavet af jern. det må du gerne købe
Avatar billede cyberfox Nybegynder
06. juli 1999 - 20:00 #4
nååå  endlig et ? der var for svært........ hehe.  :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 20:11 #5
hihi
Avatar billede cyberfox Nybegynder
06. juli 1999 - 22:24 #6
hoho
Avatar billede cyberfox Nybegynder
15. juli 1999 - 04:03 #7
det var ikke et andet keyboard jeg var ude efter ,det var at selv kunne bestemme layoutet på det jeg har nu ,så jeg kunne få øæå på et us kb. og kunne feks. have \ på en enkelt tast uden at skulle  bruge alt+\
Avatar billede clausn Nybegynder
13. juli 1999 - 13:00 #8
På adressen http://www.dvorakint.org/ kan man finde informationer omkring det "nye" tastatur layout, som efter sigende skulle gøre at man kan skrive op til 300-400 % hurtigere...
Avatar billede fido82 Nybegynder
05. august 1999 - 14:24 #9
Prøv at gå ind i kontrolpanel, så tastatur, og prøv så at ændre det til et dansk tatatur. Jeg ved ikke om det virker på dit, men det virkede på et tysk tastatur!!!
Avatar billede cyberfox Nybegynder
07. april 2000 - 03:11 #10
nå der kommer nok aldrig et svar på dette spm.