Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
09. juli 2002 - 12:24 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Amerikansk dell laptop med erostrøm?

ER det muligt at forbinde en amerikansk laptop/bærbar til her i DK, hvis det er, så hvordan, kan evt. købe en ledning til laptopen?
Avatar billede jimse Nybegynder
09. juli 2002 - 12:40 #1
Du kan sagtens bruge den herhjemme. Spørgsmålet er bare om strømforsyningen kan skifte mellem 110 og 230v eller om du skal have en transformer til at levere strømmen til strømforsyningen.
Mange af strømforsygningerne er bygget til at kunne klare et input på 110 - 240v og så er der slet ingen problemer. Det står på stømforyningen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. juli 2002 - 13:43 #2
mon der er omskiftere på en amerikansk strømforsyning, det er jeg ikke sikker på!

Hvis det bliver nødvendigt med en trafo skal du prøve om du kan få fat i en autotrafo, ellers kan den blive lidt klodset og bære rundt på ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. juli 2002 - 13:45 #3
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. juli 2002 - 13:48 #4
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. juli 2002 - 13:50 #5
2 af linkene duer ikke så du skal bruge denne http://www.brinck.dk/
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. juli 2002 - 13:52 #6
Hvis det er en bærbar er det sansynligt at forsyningen selv indstiller sig. Ellers er det nok rarest at købe en original DELL del.

Kik eventuelt her: http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/bundle/default.asp?s=dkdhs&l=da&m=dkk&n=&cu=dkdhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=dkdhsdw&co=&c=DK170200
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. juli 2002 - 13:52 #7
Dell'en har vel ikke intern strømforsyning?

Derfor vil jeg anbefale dig bare at bestille en ny strømforsyning hos Dell.

http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/bundle/default.asp?s=dkdhs&l=da&m=dkk&n=&cu=dkdhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=dkdhsdw&co=&c=DK170200

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. juli 2002 - 13:52 #8
lol
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
15. juli 2002 - 13:10 #9
jeg fant selv ud af det, ellers tak!
Avatar billede jimse Nybegynder
15. juli 2002 - 13:22 #10
Og hvad var løsningen så?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2002 - 13:24 #11
Du har fået korrekte svar - derfor er det IKKE acceptabelt du selv tager point.

NanoQ
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. juli 2002 - 13:44 #12
jeg er også interesseret i hvilken løsning du fandt frem til!
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
15. juli 2002 - 17:28 #13
Jeg købte en ledning der køre fra stømforsyningen til stikkontakten, og IKKE en ny strømforsyning eller en transformer. desuden købte jeg den før jeg så svarende, så jeg syntes ike jeg burte skulle betale nogle points, men jeg går det da vis realsættet siger jeg skal... hvordan gør jeg entenlig det, og hvem skal jeg give pointne til?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2002 - 21:16 #14
tjahh... så ville jeg umiddelbart sige james_t_dk kom med det korrekte svar. Hvis det blot var et spørgsmål om at få et stik med de "rigtige" ben, betyder det jo netop at strømforsyningen selv kan omstille sig.

Men det er naturligvis op til James...
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
17. juli 2002 - 16:55 #15
okay, men hvordan giver jeg dem så til james_t_dk?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juli 2002 - 07:43 #16
Du kan oprette et nyt spørgsmål, og bede ham svare der :)
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
18. juli 2002 - 18:24 #17
okay, det gør jeg så...