Avatar billede stephan_wagner Nybegynder
09. juli 2002 - 05:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

fjernelse af cinfigrate your server under opstart

Når jeg starter op kommer den hver gang med configrate your server hvor dan slår jeg dette fra....??? og hvis du tilfældigvis også ved hvordan jeg får computeren til at automatisk logge på som administrator,  vil jeg også gerne vide dette
Avatar billede hojben Novice
09. juli 2002 - 05:59 #1
der er et lille afkrydsningsfelt på den "popop" som bare ska ha et hak :)

hent et tweakproggy fra fx tucows der kan du gøre det.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
09. juli 2002 - 07:57 #2
Med popup vinduet gør du hvad hojben foreslår.

Hvad angår automatisk login kan du lave en .reg fil med disse nøgler:

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"DefaultUserName"="DitBrugernavn"
"DefaultDomainName"="DitDomain"
"DefaultPassword"="DitPasword"
"AutoAdminLogon"="1"

Du kan også rette manuelt i registreringsdatabasen.
MEN husk at når du laver det på denne måde kan ALLE der har adgang til din server få fat i dit password. Jeg kan derfor ikke anbefale at du logger automatisk på som administrator.

//akj
Avatar billede moebius Nybegynder
18. juli 2002 - 13:21 #3
Når den kommer frem kan du vælge konfigur denne server senere/configue the server later, eller noget i den stil.
Næste vindue indeholder et lille flueben, som du skal fjerne.
Avatar billede hojben Novice
19. juli 2002 - 09:24 #4
*Host* det var lige det jeg sagde... bare bedre forklaret.
og moebius forklarede ikke hvordan du loggede ind automatisk... !
Avatar billede moebius Nybegynder
19. juli 2002 - 09:52 #5
Jeg er ret sikker på at det er i "Brugere og adgangskoder" i kontrolpanellet man skal gøre det, men muligheden er der ikke her hvor jeg sidder. Måske fordi jeg er på et domain.
Avatar billede hojben Novice
19. juli 2002 - 10:12 #6
well dk_akj har allerede beskrevet det og jeg ligeså :)
Avatar billede moebius Nybegynder
19. juli 2002 - 10:16 #7
Det er ikke så svært som dk_akj skriver, men som han osse skriver er det ikke sikkert...
Avatar billede dk_akj Nybegynder
20. juli 2002 - 21:41 #8
Også et lille host herfra.

//akj