Avatar billede tullemile Nybegynder
17. august 2000 - 23:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder dette her præcist (svensk)

Så du undrar om det skedde något... Har inte Helle berättat om hur det var i USA, ni är ju kopisar. Jag tycker att Helle får berätta själv vad som hände, hoppas att du inte blir allt för besviken men vill hon inte säga något så är det upp till henne...

Du får väl fråga henne igen, hör av dig när du gjort det.

Jeg giver 100 point for en perfekt oversættelse
Avatar billede jumper Nybegynder
17. august 2000 - 23:19 #1
Så du spørger dig selv om der skete noget...Har Helle ikke fortalt om hvordan det var i USA, I er jo venner. Jeg synes at Helle selv skal få lov til at fortælle hvad der skete, håber ikke at du bliver alt for chokeret, men hvis hun ikke vil sige noget er det op til hende.

Du må vel spørge hende igen, giv lyd når du har gjort det.

/Thor
Avatar billede tullemile Nybegynder
17. august 2000 - 23:20 #2
tak......
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. august 2000 - 23:20 #3
Nå du kom først. Jo da, en ny anvendelse af eksperten;-)

\"Nå, du vil vide om der skete noget. Har Helle ikke fortalt om hvordan der var i USA, I er jo venner. Jeg
synes at Helle selv skal fortælle hvad der skete, jeg håber ikke du bliver alt for skuffet, men vil hun ikke
sige noget, er det op til hende...  Du må vel spørge hende igen, og lad mig høre når du har gjort det\"

Perfekt og perfekt ... tjah    besviken er vel \"skuffet\", ikke Thor?
Avatar billede jumper Nybegynder
17. august 2000 - 23:23 #4
Nå ja, besviken er vel \"skuffet\", men tæt på alligevel ;)

/Thor