Avatar billede dyre Nybegynder
08. juli 2002 - 22:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Formatering

Jeg har en hdd som er partineret op i 2 dele kan jeg nøjes med at formatere den ene del, og der så ikke sker noget med den anden???
Avatar billede eyes Nybegynder
08. juli 2002 - 22:48 #1
det kan du godt
du kan dog ikke se den i dos hvis det er ntfs
Avatar billede dyre Nybegynder
08. juli 2002 - 22:52 #2
det er det!!!
Avatar billede eyes Nybegynder
08. juli 2002 - 22:54 #3
hvis du bare skal geninstallere windows på den ene disk, kan du bare installere fra en cd. Når windows er inde igen kan du derefter se drevet igen
Avatar billede eyes Nybegynder
08. juli 2002 - 22:55 #4
har selv et fat32 drev til windows og en ntfs til andet crap.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
09. juli 2002 - 10:04 #5
Ja detr sker ikke noget med den del du ikke formatere.
Det er sådan set det der er fordelen ved at have delt HD op i 2 eller flere:-)
Avatar billede xsorian Nybegynder
09. juli 2002 - 11:30 #6
ellers skal du have fat i PQ magic, Den kan se formatere ntfs partionerne fra Dos...

try out kan hentes her
https://order.powerquest.com/scripts/webaccount/webaccount.dll/logonprelim?URL=https://order.powerquest.com/scripts/register/register.dll/reg?psurveyno=1747

denne version kan også ændre størelsen på dine partioner
Avatar billede dyre Nybegynder
10. juli 2002 - 19:27 #7
sdf