Avatar billede eastdk Novice
08. juli 2002 - 22:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lan på Abit AT7

Hej.
Har lige købt AT7 og alt på nær Lan virker fint. Jeg ved at andre har haft svært ved at få det til at virke under Windows XP. Er der nogen her der kender til løsningen eller selv har et der funker ?
Avatar billede xsorian Nybegynder
09. juli 2002 - 11:25 #1
Avatar billede eastdk Novice
09. juli 2002 - 14:50 #2
>xsorian.
Jeg har prøvet dem begge ( er iøvrigt den samme ) de virker ikke :-)
Avatar billede eastdk Novice
09. juli 2002 - 14:55 #3
Den grønne lanlampe blinker 3-4 gange først i bootsekvensen, så snart XP begynder at loade dør den. Ciscoen prøver end ikke at komunikere med porten. Når XP er loaded siger den at et kabel er taget ud.  Sjovt ik´ :-)
Avatar billede xsorian Nybegynder
21. juli 2002 - 19:08 #4
har du sat netværket op som det skal skriv lige din netværks opsætning pluds de produkoller du køre med
Avatar billede eastdk Novice
22. juli 2002 - 02:05 #5
>xsorian
Jeg tror helt ærlig, uden at være 100% sikker, det er lige meget hvordan netværket er sat op. Det der kører skævt sker langt før. Det er allerede i bootfasen. Porten skal lyse grønt når jeg sætter stikket i og der sker bare ikke en dyt. Porten er helt død. Nul kommunikation.
Avatar billede xsorian Nybegynder
22. juli 2002 - 08:34 #6
tag contakt til din forhandler det lyder mere som en fejl på Abit bundkortet. Og det kan jo være andre fejl på det