Avatar billede msce_for_dummies Nybegynder
08. juli 2002 - 16:24 Der er 2 kommentarer

Setup2Go for Windows Installer

Er det noen som vet hvordan man lager .msi filer med dette programmet ? Jeg har testet det, men det lager kun en .exe fil... Jeg ønsker å lage .msi filer som kan distribueres fra Active Directory.
Avatar billede konex Nybegynder
08. juli 2002 - 20:00 #1
nu kender jeg kun Wise - der kan du åbne en .msi og lave ændre i den eller lave en .mst fil (dette er en fil hvor man laver ændrerne, så man ikke piller i den original .msi fil)

jeg ved ikke om man kan det samme i Setup2Go.

jeg gå ud fra at det er en .msi fil du vil ændre og ikke en .exe

(jeg er helt med på at du vil lave en .msi)
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2003 - 19:41 #2
Lukketid