Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. juli 2002 - 13:31 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Ændring af startup

Jeg har nu ville ændre start up sådan så at f.eks. ICQ og AIM ikke starter op ved start af alle brugere på computeren, men kun min egen. Hvordan tilretter jeg dette? Hverken ICQ eller AIM står i start menuen's startup mappe?
Avatar billede tuncay Nybegynder
08. juli 2002 - 13:32 #1
ka du ik prøve en program der hedder regcleaner...meget nemt...måske hjælper d..
Avatar billede jimse Nybegynder
08. juli 2002 - 13:33 #2
Du skal fjerne ICQ og AIM fra dokuments and settings\all user\programmer\start og lægge dem over i din egen bruger.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. juli 2002 - 13:35 #3
jimse..du læser aldrig beskrivelser hva?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. juli 2002 - 13:37 #4
tuncay..jeg vil IKKE fjerne dem, jeg vil FLYTTE dem
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 13:37 #5
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 13:40 #6
Når du er logget ind på den bruger du vil ændre start op, starter du regedit!
start->kør-> skriv regedit
så finder du den overstående fil! og sletter du de programmer du ikke vil have til at starte op! men lav for en sikkerheds skyld en kopi af dem, hvis det ikke skulle virke eller noget! (gøres ved at markere og vælge eksporter)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. juli 2002 - 13:40 #7
Jeg ser kun AIM under den registry key du giver mig?
Avatar billede jimse Nybegynder
08. juli 2002 - 13:43 #8
kwanstudios> det må du da rundstykke, men som jeg læser det starter de op automatisk når Windows startes og det du vil have dem til er at kun starte op når det er dig der logger på. Hvis jeg tager fejl, så må du da meget undskylde.
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 13:43 #9
Ok, underligt så ved jeg ikke hvad du kan gøre...
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juli 2002 - 13:54 #10
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. juli 2002 - 18:21 #11
jimse..jamen det er jo netop det..men ICQ og AIM står ikke i den mappe :O)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. juli 2002 - 18:21 #12
retaxes..det tjekker lige senere
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juli 2002 - 18:49 #13
når du pakker programmet ud, lægger det sig som et ikon i Kontrolpanelet!
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
09. juli 2002 - 14:00 #14
retaxes..det hjalp faktisk en del.. opret lige et svar..det gælder for alle der har været medvirkende i dette spørgsmål :O)
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. juli 2002 - 15:48 #15
svar ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. juli 2002 - 17:03 #16
takker for pointene

www.fotx.net/retaxes