Avatar billede tuncay Nybegynder
08. juli 2002 - 13:30 Der er 32 kommentarer

Museklik !!! Blir snart sindsyg

jeg går snart amok...fordi når jeg trykker på venstre museknap i 98, så kommer der næsten ALTID den der vindue frem når man trykker på højre museknap...det er pisseirriterende...ka du nogen hjælpe??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 13:34 #1
kontrolpanel => mus => ændre den der?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 13:38 #2
Måske din mus er slidt.... ;-) Hvis det ikke er altid, men kun en gang imellem.
Avatar billede tuncay Nybegynder
08. juli 2002 - 13:40 #3
jeg er %100 sikker på at min mus ik er slidt...ellers tak...men d gør rigtig mange af mine venners oz...dem der har 98 altså...når jeg trykker venstre mus kommer højre frem....F***ing irriterende
Avatar billede styled.dk Nybegynder
08. juli 2002 - 13:41 #4
Jeg plejer trykke helt vildt på begge musseknappet samtidig med jeg trykker på "space".....det plejer at hjælpe for mig....gør det i et stykke tid :)

-Jonas
Avatar billede tuncay Nybegynder
08. juli 2002 - 13:45 #5
jeg ved at man bare ska trykke på begge musknapper når d der kommer frem...men jeg gider altså bare ik mer...jeg vil gerne ha d slået fra eller sådan noget...ellers tak
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 13:52 #6
rkhdk forslag var da godt.
Avatar billede tuncay Nybegynder
08. juli 2002 - 13:55 #7
tro mig jeg ku ik finde noget i kontrolpanel
Avatar billede runeevers Nybegynder
08. juli 2002 - 13:56 #8
Er du ikke kommet til at slå en eller anden handispasser gøgl funktion til?

/r
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2002 - 13:57 #9
Tror du ikke at du under indstillinger er kommet til at vælge at den står på venstre side af tastaturet ?

Man kan altså bytte om på kanpperne i indstillinger så de virker omvendt. Så kik nu rigtig godt på din museopsætning :-)
Avatar billede tuncay Nybegynder
08. juli 2002 - 14:01 #10
jeg har IKKE valgt nogle indstillinger fra eller til...sådan er 98 bare..og der F***ing irriterende man...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 14:08 #11
Sjovt jeg har brugt win98 i 3 år og aldrig haft det problem du nævner der....

Er du sikker på at det ikke er dig der køre et eller andet sært program? Er det en trådløs mus, så kan det faktisk skyldes støj i rummet det hjælper så at flytte sender/modtagern.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2002 - 14:13 #12
Jeg har aldrig oplevet det der problem uden man har sat indstillingerne til det. Er det en mus der kræver drivere, så se under driverindstillingerne. Jeg har vedligeholdt ca. 50 computere med win98 i flere år, og aldrig set det problem.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2002 - 14:17 #13
Da du skriver der er flere der har samme problem kunne det måske være en virus ? Jeg har nu aldrig hørt om sådan en, men der findes jo også mange tusind af dem.
Avatar billede moebius Nybegynder
08. juli 2002 - 14:21 #14
Kender godt det problem.

Jeg plejer at højre klikke, så menuen kommer fra og så venstre klikke ved siden af den, så den forsvinder og så virker det normale, lige indtil den gør det igen.
Jeg har det dog ikke så tit! Men den metode virker... :)
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 14:23 #15
Alle jer der har de problemer der? har i alle 98? Havde det samme problem i 98 nemlig men så fik jeg 2000 og det gik væk...?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 14:23 #16
oz1cbk>> virus eller et program de alle bruger. Jeg tror personligt på nogle handicap instillinger ala det der sker når man holder "shift" tasten nede længe.
Avatar billede moebius Nybegynder
08. juli 2002 - 14:25 #17
Det er en bug i 98.

Der er ikke noget at gøre ved det, medmindre du kender til programmerings formen de har brugt til 98!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 14:28 #18
moebius>> Jeg har brugt begge win98 versioner og aldrig oplevet den omtalet bug!!!

Har i prøvet windows update???
Avatar billede moebius Nybegynder
08. juli 2002 - 14:35 #19
James->
Du har bare være heldig! :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 14:41 #20
Måske der er noget af det her, men det gælder ikke for win98se

http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q234950
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 14:44 #21
moebius>> Jeg har altså siddet i PC support og aldrig en eneste gang hørt om det der!
Avatar billede vaase Nybegynder
08. juli 2002 - 14:50 #22
Jeg har supporteret win98 i 3 år uden at opleve dette problem, medmindre man har sat den op som en venstre hånds mus, det kan simpelthen ikke passe at der ikke er et punkt under kontrolpanel, der hedder mus eller mouse hvis det er en engelsk version, hvis dette punkt ikke er under kontrolpanel, er der noget galt med installationen, eller der er installeret muse software.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 14:54 #23
Der er ikke noget i MS support database, og der er ellers mange system fejl i....
Avatar billede stone Forsker
08. juli 2002 - 19:02 #24
synes også du skulle kigge i kontrolpanel under "mus" her har man muligheden for at skifte funktion mellem primær og sekundær knap.
Jeg har aldrig hørt om det problem du beskriver, det lugter af en drillevirus.
Avatar billede collin Nybegynder
09. juli 2002 - 08:50 #25
Tryk Start knappen og vælg Kør. Skriv "control main.cpl" - uden citations tegne og tryk OK. Hvis mus kontrol appelet ikke kommer frem skal du enten køre Windows installation oveni, eller rode i registreringsdatabasen for at bytte om på knapperne. Hvis det lykkes at få kontrol appelet frem er problemet løst for du vil se med det sammen hvad du skal klikke på (med højre mus knap i første omfang!) for at bytte knapperne. De vil skifte med det sammen - der kræves ingen genstart.
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
12. juli 2002 - 15:10 #26
Det er et generelt problem, ved ik hvad det skyldes, men det sker i ALLE windows versioner!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. juli 2002 - 22:57 #27
togchat.dk>> Vi er på trods af at det tilsyneladende er noget der bare er sådan, mange der aldrig har oplevet dette fænomen, hvordan vil du forklare det?
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 00:45 #28
Jeg har oplevet det på ALLE computere jeg har siddet foran, der er sjældent det sker men det SKER!
Avatar billede spt Nybegynder
15. juli 2002 - 01:01 #29
det problem har jeg også haft, prøv at lade din mus køre med windows egne drivere.
Avatar billede brasso Forsker
29. august 2002 - 23:24 #30
HalLi Hallo!
Nu må du godt lukke dette spørgsmål. Du har fået alle de rigtige svar, så hvis ikke du kan finde ud af det så sælg din maskine og brug blyant og papir.
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. april 2006 - 21:06 #31
Lukketid?
Avatar billede ander2817 Nybegynder
25. april 2006 - 14:18 #32
Åbn kontrolpanel i denne computer, åbn derefter mus og tryk på højre hånd under knapkonfiguration, tryk nu på ok og finish