Avatar billede folle Nybegynder
08. juli 2002 - 12:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dummy-3094: permission denied

Jeg prøver at compillere disse programmer:
Recode 3.5d og pybliographer 1-0-11

I begge tilfælde får jeg en fejl:
dummy-3094: permission denied
dummy-3263: permission denied

Fejlen opstår når configure-scriptet forsøger at genkende min host type.

Jeg kan ikke finde nogen fil som hedder noget med dummy.

Er det muligt at angive host type manuelt, og hvad er den når jeg kører Red Hat 7.3?

Håber i kan hjælpe.
-Folle
Avatar billede xsorian Nybegynder
09. juli 2002 - 14:40 #1
Køre du noget FWALL som spære for localhost det kan være en mulighed... at den ikke for lov til at kalde dit maskine...

men fejl koden kender jeg ikke
Avatar billede folle Nybegynder
09. juli 2002 - 15:15 #2
Jeg prøvede at skrive host type som "i686" når jeg kørte configure scriptet. Fejlen forsvandt men kompilleringen virkede til gengæld ikke. Det lykkedes at finde nogle rpm'ere på netet, så nu er begge programmer oppe at køre. Ellers tak for hjælpen.