Avatar billede -eminem- Nybegynder
07. juli 2002 - 19:03 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

2 keyboards

er det muligt at tilslutte 2 keyboards til computeren...så man kan spille to i split screen og så ha et keyboard hver.. måske via usb porten?
Avatar billede mini-me Nybegynder
07. juli 2002 - 19:25 #1
Du kan muligvis installere 2 keyboards
1. via ps2
1. via usb

men de vil blot gå ind og konflike med hinanden, og du vil ikke kunne få windows / spillet til at "forstå" det.!
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
08. juli 2002 - 17:09 #2
Jeg kører selv med to muse. 1 Logitech på PS2 og en Micros. på USB. De virker begge fint og det skulle også være det samme med keyboards. Inde på denne side http://www.computing.net/windows2000/wwwboard/forum/30301.html er der blevet diskuteret om selv samme såørgsmål. Dog er der refereret til win2000 (alt efter dit styresystem).
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
08. juli 2002 - 17:10 #3
Men med hensyn til splitscreen med to tastaturer tror jeg at det kræver et spil der netop understøtter det...