Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
17. august 2000 - 11:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan NT Server starte uden disk??

Kan man ikke få en NT Server til at lade være med at lave de tre bootdiske, så man kan bruge de samme hver gang ??
Avatar billede speedy82 Nybegynder
17. august 2000 - 11:55 #1
ja

det kan man

:=) man kan bare ladevære med at lave nogel nye :=)

Mvh
Speedy
Avatar billede renis Nybegynder
17. august 2000 - 11:56 #2
Du kan boote direkte fra cd-rommen
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
17. august 2000 - 11:58 #3
skal man ikke lave en start parameter ?? feks.
winnt.exe /xxx
Avatar billede platonia Nybegynder
17. august 2000 - 12:17 #4
Start parameteren skal være winnt.exe /B
det betyder at installationen vil blive foretaget, men der vil ikke blive lavet nogle start disketter

mvh

Platonia
Avatar billede Celau Praktikant
17. august 2000 - 12:24 #5
Hej...
Lidt usikker på hvad det er du vil...
Du kan sagtens genbruge de 3 bootdisketter fra en tidligere server-installation, men hvis du vil installere fra et bibliotek på harddisken uden at boote fra floppy, så kan du bruge parameteren /B. (ex. c:\\install\\i386\\winnt.exe /B)
Bemærk.. Hvis du geninstallerer fra NT-GUI, skal du bruge winnt32.exe i stedet.

Mvh
//Celau
Avatar billede burningice Nybegynder
17. august 2000 - 12:32 #6
Det er vel bare at starte op på dine gamle bootdisketter... så går inst. igang og du har ikke lavet et ekstra sæt bootdisketter...