Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2002 - 00:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

dr sportens tour-manager

hva'... hvem er det der har været så smart at oprette en "eksperten" liga på dr's tour-manager og har sat password på så man ikke kan komme ind?

jæ ve' vær' mæ'!

Michel Ghazaleh???
Avatar billede loffe3 Nybegynder
07. juli 2002 - 10:05 #1
Ellers tilmeld dig ligaen

http://www.cyclingon.net/debat

du skal ikke bruge password.
Avatar billede abdulrich Nybegynder
07. juli 2002 - 13:42 #2
undskyld, jeg blander mig men hvor kommer navnet Michel Ghazaleh fra? (jeg kender en der hedder og ville bare vide om han kommer på "Exp") Der er sandsynligvis ikke mange der render rundt med netop DET navn :-)
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2002 - 14:01 #3
det er ham der har oprettet en liga for eksperten.dk på dr's tour-manager
Avatar billede abdulrich Nybegynder
07. juli 2002 - 14:09 #4
ok
Avatar billede e.p. Nybegynder
08. juli 2002 - 09:24 #5
Jeg vil også være med
Avatar billede keysersoze Guru
29. august 2002 - 01:26 #6
luk
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. marts 2003 - 16:09 #7
hej
Lidt ærgeligt at jeg først ser dette indlæg et år efter....

I må undskylde at jeg kom til at sætte password på det var ikke meningen. Det har måske en betydning for den manglende tilmeldelse af hold :-)

Nå men jeg prøver igen - Jeg er også med i dette forårs onsideliga på www.onsideligaen.dk og jeg har oprettet en liga der hedder:

eksperten

.. og denne gang er der ingen kodeord, så hvis der er nogle der har lyst, så tilmeld jeg ligaen - jeg opretter også lige et mere officielt spørgsmål..

p.s. bedre sent end aldrig :-D