Avatar billede muleen Nybegynder
06. juli 2002 - 00:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SOL's nye design ??

Hvad syndes i om SOL's nye design, jeg arbejder selv på SOL så vil lige vide om det er totalt grimt eller havd !!

Man kan se noget af det på f.eks. http://n.sol.dk/

//muleen
Avatar billede virus Nybegynder
06. juli 2002 - 00:57 #1
Design?
Det er en gang tabeller, men jo de er da stillet meget pænt op...
Avatar billede sunkist Nybegynder
06. juli 2002 - 01:01 #2
Jeg synes, det ligner det gamle for meget. :( Det er lidt synd, når i nu laver nyt alligevel.
Ikke at det gamle er grimt. Men når man nu laver noget nyt, så hvorfor ikke noget helt anderledes ? :)
Avatar billede muleen Nybegynder
06. juli 2002 - 01:05 #3
Jeg er helt enig...

Helt personligt syndes jeg heller ikk rigtig om d men, det er jo trosalt ikke SOL (Scandinavia Online) Danmark der styre design'et - det er SOL Norge (http://www.sol.no/)

Men jeg ville bare lige spøre...

Ps. forsiden på SOL Danmark kommer ca. til at se ud som SOL Norge's forside nu...!

//muleen
Avatar billede illi Nybegynder
06. juli 2002 - 01:07 #4
fårk det er grimt! desuden arbejder du ikke for sol. så ville du ikke skrive på den måde og være totalt umotiveret! Ked af det, men prøv igen.

Jeg har været inde på sol og bestemt hvordan den chat, som de har nu skulle se ud.

Og det syntes jeg har lykkedes meget godt.. :)

selvfølgelig er det klart at netstationen skal være en del af SOL, og det klare de på en måde godt med det nye design.
Blot ville jeg dog, hvis jeg var SOL's direktør lave et design ala. Opasia.dk...

Bare min mening.
Avatar billede muleen Nybegynder
06. juli 2002 - 01:12 #5
Hvorfor tror du ikk på at jeg arbejder på SOL...?

Hvis du har været på SOL så kan du vel også fortælle hvad de ansate hedder..?

F. eks. "Webmaster for SOL & Portalchef & Produktchef" ??

//muleen
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
06. juli 2002 - 18:09 #6
Hvad laver du så for SOL?
Avatar billede illi Nybegynder
08. juli 2002 - 12:51 #7
muleen> ja, hvad laver du så for sol? Jeg har været derinde og teste det såkaldte Højhus, jeg var med i produktions gruppen, sammen med en online ven, som bestyre chatten (Højhuset), som er en såkaldt vicevært.

Mvh. IllI / II III II
Avatar billede muleen Nybegynder
14. juli 2002 - 22:39 #8
Nu har jeg ikk været på nettet i lang tid, det er derfor jeg ikke har svaret...!

Men jeg retter derses sider, og sådan noget forskælligt...

Og forsuden er der en vicevært nu og han hedder Kaspar mener jeg....

//muleen