Avatar billede malherbe Nybegynder
16. august 2000 - 23:29 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

123bil.dk <--------- Er sitet godt nok til virkeligt at rykke?

Vi har lavet vores hjemme www.123bil.dk en gratis base for brugte biler. Privat og forhandler kan oprette annoncer. Vi har lavet et arkiv foto system som selv finder et billede til din annonce hvis du ikke har et.

Tror i det er nok til at komme efter de store drenge i feltet, Bilbase, Kapow og de andre. Hvad mangler vi, er desiget godt???

Vi vil blive meget glad for en vurdering af sitet.

Hilsen

Jacob Malherbe
info@123bi.dk
Avatar billede malherbe Nybegynder
16. august 2000 - 23:30 #1
undskyld, Designet er det godt nok, det var vist skrevet forkert
Avatar billede speedy82 Nybegynder
16. august 2000 - 23:45 #2
Jeg ville mene det er et godt design for det er pænt og let  overskueligt

det med at komme efter de store derenge kommer nok an på hvor man lægger sin side på (hvilkne søgemanskiner)
jeg kan se at i har meldt jer på chart det giver nok noge gode points :=)

man skulle nok kunne gå til bage fra side til side men det  er jo nok kun en midlertidtg fejl

MVH speedy
alt i alt en god side
Avatar billede azeam Nybegynder
17. august 2000 - 00:52 #3
Det er en meget gennemført site i har fået stablet på benene der!

Jeg er vild med jeres design, og får helt klart lyst at købe en bil med det samme.

Det eneste kritik punkt er at siden er for bred til 800*600. Jeg kan se at i har forsøgt jer at lave den kompertibel med denne skærmstørrelse, men den er desværre blevet et par pixels for bred.

jeg kan ikke lige gennemskuge hvorfor, da i har  width=\"780\" på jeres table, og standard scrollbaren er 13 pixels bred. Det ville jo sige at der skulle være ca 7 px at gøre godt med.

Måske er det den div der er udenom der nosser det lidt op.

I kan prøve at nøjes med at skive: <center>
I stedet for både: <div align=\"center\"> og <center>

Igen her til slut - En meget gennemført site.

/adam

Avatar billede azeam Nybegynder
17. august 2000 - 00:54 #4
Jeg glemte lige FAQen. den er også en smule gnidret op i 800*600.

Jeg checkede den på min stationære og der var den fin nok i 1152*864

/adam
Avatar billede denboj Nybegynder
17. august 2000 - 13:08 #5
hejsa 1024 gange 768 IE

Hejsa, siden er rigtig flot - eller rettere sagt alle siderne er rigtigt flotte - jeg var inde for at kigge på både www.123bil.dk www.123lastbil.dk og www.123mc.dk

som køber er det hurtigt og let at finde frem til jeres biler - det er dog svært at sige om i bliver ved med at være ligeså hurtige når i får mange brugere.

Godt arbejde med Logoer og design
10@13 Om i kan hamle op med de store har jo også noget at gøre med om folk kender jeres side - Men det kan i jo gøre noget ved :-)
MVH Denboj
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. august 2000 - 15:22 #6
Markedet er nok fyldt op men siden er da utrolig pænt lavet :)
Tilmeld den til de forskellige toplister som i kan finde en oversigt, over hos \"www.altergratis.dk\"

Oppe i toppen af forsiden mangler http://www.123bil.dk/images/123bil-menu.gif
(har i brugt imagestyler?)

Prøv at kigge på en raport over jeres hjemmeside: http://www.123ferie.dk/123bil.dk.htm
Avatar billede malherbe Nybegynder
17. august 2000 - 15:59 #7
Tak for den fine kritik, vi retter de ting som folk har fundet. Tak igen

Hilsen

Jacob Malherbe

ps. Jeg synes virkelig godt om denne side og hvordan folk giver en virklig vurdering af siden. Saa jeg sender nok nogle af vores nye sider igennem som i kan faa et \"first look at\"
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 02:02 #8
ok - måske var det en idé at lukke spm.
Avatar billede malherbe Nybegynder
12. oktober 2000 - 00:10 #9
Dette spørgsmål er lukket

jacob

ps. Jeg er ikke sikker på om der er en automatisk funktion, hvis der er så vis mig den lige