Avatar billede stormester Nybegynder
05. juli 2002 - 12:28 Der er 1 løsning

PrintOMatic -> Director crash

Jeg har problemer med "PrintOMatic" xtraen, i forbindelse med udprint på en PC.

Scenen og funktionen er bygget sådan op:

På "stagen" ligger nogle små ikoner, på disse er hæftet følgende script:

on mouseUp me
  print member "Sneider1" of castLib "Printer"
--printer cast member, fra et ekstern cast, med eksterne billeder i en mappe
end

Klikkes der på ikonet, printer director et billede ud fra en ekstern cast. (der henviser til en mappe med billederne i).

Funktionen virker fint på min Mac, men går jeg over på min win98 maskine dør projektoren. Det samme sker hvis man prøver at afvikle direkte fra Director?

Alert: "A fatal error has occurred, Director will quit now"

Det skal siges at PC'er er sat op på et netværk, og hvis jeg prøver at printe  billedet (.pict) direkte ud, uden om director. Så printer PC'en fint ud????

Håber nogle kloge hoveder er on-line, her i sommer regnen .)

Avatar billede stormester Nybegynder
05. juli 2002 - 12:50 #1
Det lader til at jeg selv har fået det til at virker!!!!! jeg har nu gemt mine billeder i .bmp i stedet for .pict format!

-lader noten stå lidt, hvis I har noget at tilføje  :O)