Avatar billede nof Nybegynder
02. juli 1999 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger en chat!

Hejsa allesammen!

Jeg har brug for en chat, er der nogen af jer som kan lave en til mig??? :-)
...jeg kan nemlig ikke få den fra Netcoders.dk til at virke :-(

Mvh
nof
Avatar billede graae Nybegynder
02. juli 1999 - 15:10 #1
...Hvad er det som ikke funger på chatten fra Netc.???
Avatar billede bons Nybegynder
02. juli 1999 - 17:29 #2
http://cgi.resourceindex.com/Programs_and_Scripts/Perl/Chat/

Her er +30 forskellige listet.

Du må lige beskrive hvilket styresystem du vil have den til at køre på, og påregne at det kræver lidt adgang til serveren...
Avatar billede nof Nybegynder
02. juli 1999 - 17:53 #3
...på min PC har jeg Win98, men det er vel ikke det du mener...

Mvh
nof
Avatar billede bons Nybegynder
02. juli 1999 - 18:44 #4
Nej, det er om serveren kører f.eks. Unix eller NT-server. Se lige listen og find ud af hvilken der passer bedst til dig. Nogle er freeware, andre må man betale for. Uanset hvad, så kræver det at du har adgang til at lægge cgi-scriptet op på serveren og ved lidt om stier.