Avatar billede maleren Nybegynder
04. juli 2002 - 22:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

E-mail adresse - hvor hører den til ?

jeg har gennem længere tid haft kontakt til en gut, der hjalp mig lidt med min hjemmeside, vi havde kontakt via e-mail, men da han desværre har skiftet e-mail adr. til en ny - hvilken han da også har tilsendt mig - er jeg desværre kommet at slette den nye mail adr.
da han ikke svarer på den gamle mail adresse -ER SPØRGSMÅLET:
hvordan kommer jeg forbindelse med manden
Er der en der kan give mig et godt svar på det ?
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
04. juli 2002 - 22:05 #1
hvis du kender hans navn kan du søge på krak, og herefter ringe ham op!!
Avatar billede friiser Nybegynder
04. juli 2002 - 22:41 #2
Hvis du kender hans navn kan du finde hans navn på : http://www.epost.dk/

~friiser~ http://www.radio-online.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. juli 2002 - 22:44 #3
Du kan søge personer på følgende sider

www.epost.dk
www.teledanmark.dk vælg navnebogen
www.kraks.dk

Hvis du kan huske det sidste af e-mail adressen kan du måske finde en tilhørende hjemmeside, hvor der måske er en e-mail adresse du kan skrive til.

Du kunne prøve at kontakte din mail udbyder og høre om de gemmer kopier af den mail du har fået tilsendt og om du e.v.t. kunne få din gamle mail igen. Dette gør ISP'erne nogle gange.

Hilsen
kim - http://www.fotx.net/bufferzone
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. juli 2002 - 22:55 #4
Prøv evt at søge efter hans gamle emailadresse på nettet, han har næppe husket at ændre den allevegne. og der kan su så mpske finde navnet og søge videre på.
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
05. juli 2002 - 12:45 #5
Du kunne jo også vente til han undrer sig over, hvorfor du ikke skriver til ham - og så skriver han måske til dig... ...

/LA