Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
04. juli 2002 - 20:37 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Virus

Nogle der ved hvor jeg kan downloade et godt virus program? Free ware!!!!
Avatar billede initializing Nybegynder
04. juli 2002 - 20:38 #1
Forkert kategori
Avatar billede initializing Nybegynder
04. juli 2002 - 20:39 #2
Du kan evt. køre en Online Virus Scanner som er lige så god som dem man downloader.

Panda ActiveScan:
http://www.pandasoftware.com/activescan/activescan.asp?Language=2&Country=52&Partner=14&Ref=DK-PR-AS-107

TrendMicro HouseCall:
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_pcc.asp

-Martin
Avatar billede spt Nybegynder
04. juli 2002 - 20:40 #3
fri debat: virus hm hm jeg vil mene at det er et udemærket sted.

prøv at kigge på download.com og tucows.dk
Avatar billede aakaer Nybegynder
04. juli 2002 - 20:40 #4
måske r jeg dum men hvad er et virus program??

antivirus?
eller et program til lave virus med??
Avatar billede initializing Nybegynder
04. juli 2002 - 20:41 #5
Han mener nok antivirus program
Avatar billede initializing Nybegynder
04. juli 2002 - 20:42 #6
Den rigtige kategori er nok.

Sikkerhed > Virus
Avatar billede aakaer Nybegynder
04. juli 2002 - 20:42 #7
k..
Avatar billede gzu Nybegynder
04. juli 2002 - 20:50 #8
Symantec.com mener jeg man kan dl Norton Antivirus.. du skal selvfølgelig kun tage antivirusen ellers skal man betale =)
Avatar billede bl4de Nybegynder
04. juli 2002 - 20:51 #9
Du kan få en gratis anti virus scanner på kazaa og det er warez og du skal bare vide at warez er strengt ulovligt, men det her er kun oplysninger jeg gir så jeg tager stor afstand fra at jeg opfordre folk til at snappe warez ned på sin computer, men ellers.. Kazaa..
og hvis du downloader den der som jeg ikke syntes du skal så skal du bruge Norton antivius 2002
Avatar billede gzu Nybegynder
04. juli 2002 - 20:55 #10
LoL hvad faen (undskyld udtrykket) er det for noget? for det første så opfordrer du til at bruge kazaa og skriver også selv at det er ulovligt... Godt nok skriver du at du ikke syntes han skal... men hvorfor så skrive man kan ? Og hvordan ved du man kan hvis du ikke selv lige har kigget? og for det andet.. hvis du læser lige over har jeg skriver norton.. =) syntes bare du skulle vide det...
Avatar billede nstenberg Nybegynder
04. juli 2002 - 20:56 #11
spt» Nej - fri debat er den forkerte kategori, når der allerede eksisterer en kategori der hedder virus.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
04. juli 2002 - 21:00 #12
bl4de
LOL Jeg skrev freeware. Men jeg har stadig optur over dit indlæg...

gzu
Jeg trecker lige...

initializing
Jeg skrev downloade.
Sorry fordi kategorien failede...
Avatar billede codie Nybegynder
04. juli 2002 - 21:06 #13
bl4de - *LååååååL* hvad fanden er det for noget at skrive ? Det kan man bare ikke..
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
04. juli 2002 - 21:11 #14
Lad være og drille ham han er ikke så gammel. HEHE
Tak for tippet du ganmle (bl4de)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2002 - 23:03 #15
bl4de er hermed anmeldt for at være et lille fjols!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. juli 2002 - 23:45 #16
bl4de>> det var dog den underligste kommentar - ever!, lad dette være en advarsel - selvom du prøver at pakke det ind i at "jeg tager stor afstand fra...." er det stadigt ikke hamrende smart.

dog må jeg sige at kommentaren rækker til en plads på listen.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede initializing Nybegynder
04. juli 2002 - 23:53 #17
Hvor er det nu at man kan se den liste henne Jelzin? :)=
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. juli 2002 - 00:02 #18
www.dinos.dk/?op=50 ;) (og reklamerne bliver til der er betalt for webhotellet /hvis i klikker på dem forsvinder de i resten af sessiontiden ;)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
08. juli 2002 - 11:10 #19
Hvem er den dummeste???

Måske er det en co_admin der er pålagt at holde ro og orden, men som i stedet bruger kræfter på at håne brugerne på det websted hvor han har fået en lille smule kontrol!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2002 - 13:23 #20
Eller måske er det brugere der håner coadmins???
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
08. juli 2002 - 13:29 #21
well, kan se jeltzin101 har lukket for sin service.

Hvem gider komme ind i en butik der laver en top 10 over hvem der er dummest? Det er af hensyn til ekspertens omdømme at jeg synes den slags misforståelser fra co_admins side ikke bør tolereres.