Avatar billede ratzaiy Nybegynder
04. juli 2002 - 16:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MP3 cd afspiller og netværkskabel

Kig her www.retsej.dk/xpt/aldi.jpg
1. En kort linje med hvad i synes om den mp3 afspiller der er. Jeg mangler lige jeres synspunkt også tror jeg at jeg køber den, så vil i lige være hurtige med at svare.
2. Er det et krydset eller ligeud netværkskabel der er på siden?
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
04. juli 2002 - 16:49 #1
ups regnede ikke med at det tog så lang tid at uploade billedet, 2 sek ( det er fra aldi)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
04. juli 2002 - 16:52 #2
Ok nu er billedet uploadet så PLZ svar hurtigt. Jeg skal skynde mig hen og købe det i dag
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
04. juli 2002 - 16:58 #3
Ok lukker spm og tager chancen med at købe det, jeg er simpelthen desperat :(
Avatar billede benno8 Nybegynder
04. juli 2002 - 17:39 #4
1. Ved ikke. Det er jo ikke en "rigtig" mp3 afspiller. Den giver bare mulighed for at afspille mp3-cd'ere. Men lyder som et godt tilbud!

2. Det er et ligeud kabel!