Avatar billede azeam Nybegynder
16. august 2000 - 18:12 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

www.itc.dk <-- hvad siger i?

Er det noget der er vært at bygge videre på??

Konstruktiv kritik tak.
Ikke bare det der skåd med at i syntes det hele er grimt vel!?!

/azeam
Avatar billede azeam Nybegynder
16. august 2000 - 18:26 #1
skulle måske lige siga at det ikke er muligt at få adgang til hele sitet, da det er tilegnet it-college elever..

Avatar billede driis Nybegynder
16. august 2000 - 18:30 #2
Jeg synes, det er et pænt, enkelt design. Baggrunden er pæn og anonym og skriften er letlæselig. Det øverste indhold er dog for tæt på browserens kant - lige nogle pixels ned, tak.

På forsiden skriver du: \"de ænkelte elever\" - stavefejl er ikke velkomne på websider

Hvis jeg vælger en elev til venstre og derefter klikker på hans \"Elev Side\", får jeg en 403: Forbidden fejl. Hvis siden ikke findes, burde man i det mindste lave en side, der fortæller brugeren dette, i stedet for at klaske sådan en fejlmeddelelse i hovedet på ham.

Avatar billede azeam Nybegynder
16. august 2000 - 19:13 #3
driis:

Staveffejlen er rettet 8-9

med hensyn til 401 til 406 fejlene er siderne lavet, men de bliver først indlæst når apache serveren bliver genstartet.
Jeg ved ikke hvornår det sker.

de er nogenlunde beskevet under denne fejlfyldte side: http://www.itc.dk/frameset.php?p=content/todo

/azeam
Avatar billede denboj Nybegynder
17. august 2000 - 12:59 #4
hej 1024 gange 768 internet explorer.

Logoet er fint
Idéen er god
linkene til de enkelte brugere er uskarpe - for forskellige og pilgrimme
den midterste scrollbar er ikke optimal
de enkelte brugeres mini sider klæber sig op af den midterste scrollbar og kunne godt trænge til en midterjustering - de er forøvrigt også meget små.

Den gennerelle opbygning på siden kan laves meget meget meget meget meget meget meget pænere - gør noget ved det

03@13 Den lave karakter får i fordi i er en skole og burde tage jeres ansvar om at vises et godt eksempel alvorligt - designet kan i nemlig ikke være bekendt, hvis i vil tages alvorligt af jeres elever
Avatar billede r-bj Nybegynder
17. august 2000 - 13:22 #5

Havde det været en privat person, gående i gymnasiet eller ligende og hans første side nogen sinde havde den været ok.

For et IT college som burde befærde sig noget bedre inden for internettets verden må jeg sige den er under al kritik.

Den lodrette deling ligger helt af h****** til, og det gøres ikke bedre af den irriterende scroller der skærer hensynsløst ned gennem midten af billedet.

Det eneste som lige umidelbart slår mig som brugbart på den side er logoet, som for øvrigt også virker helt malplaceret, ikke i midten men heller ikke helt ude i en side...........Hvis i alligevel har besluttet af bruge frames, hvorfor så ikke lave en top-frame og placere en centreret logo i den????

Mit råd - gem logoet, smid alt andet ud, og start forfra og så tænk over hvordan i ønsker brugeren at klikke sig igennem jeres side og byg derefter et nemt, imødekommende & overskueligt design op som mere eller mindre fortæller bruger ubevidst hvad det er han skal klikke på næste gang.....

03@13 (fristet til at give 00@13) - hvis det er det bedste et it-college kan byde på er jeg bange for det ser alvorligt sygt ud for dets studerende
Avatar billede denboj Nybegynder
17. august 2000 - 13:43 #6
Jeg har lige gennemtænkt siden - jeg er så rystet at jeg godt vil ændre min karakter til 00@13 - det har jeg endnu aldrig givet
Avatar billede lee Nybegynder
17. august 2000 - 13:59 #7
hvad er pointen med jeres side... der mangler en masse oplysninger... er svær at hitte rede i siden
Avatar billede skg Nybegynder
17. august 2000 - 14:57 #8
der er ALT for mange ting på siden der ikke er færdige, men måske burde der dokumenteres en smule mere om hvad helvede det er for en side...
Avatar billede nej Nybegynder
21. august 2000 - 13:35 #9
Der er nu blevet ændret et par ting, så det er blevet lidt lettere at danne sig et overblik, håber jeg...

Det \"pæne\" logo er blevet fjernet indtil azeam tager sig sammen og laver et der ikke klistre sig til kanten!

Mvh Emil
Avatar billede azeam Nybegynder
21. august 2000 - 13:39 #10
nej:

nu får vi se om jeg får tid her de næste par dage...
hvem ved måske sker der noget. 8-))
Avatar billede azeam Nybegynder
23. august 2000 - 20:15 #11
vi har lavet lidt mere på siden...

se det..

Problemet med frames er bl.a. løst.
Med en Vis URL funktion.
Avatar billede azeam Nybegynder
29. august 2000 - 14:41 #12
Se lige på den igen og sig hvad i mener!
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2000 - 01:04 #13
Taj et lidt trist fotoalbum vil jeg nu nærmer kalde det. Intet som er relevant for andre internetbrugere end it-college eleverne. Ingen fix fakserier, som viser hvad de kære IT-elever har lært. Kedlig baggrund. Ser ud som om den er taget fra en hvilken som helst anden hjemmeside. Indholdet er meget tyndt. Som om der mangler inspiraton til hvad en sådan portal side egenlig kunne indeholde.

Karakter 7 @ 13

Karakter
Avatar billede denboj Nybegynder
04. september 2000 - 01:14 #14
Jeg er med Kharder he he - på en aften hvor nyhedsserveren er nede - kan man altid følge sporerne på nogle af de aktive he he
Avatar billede denboj Nybegynder
05. september 2000 - 22:24 #15
Avatar billede denboj Nybegynder
05. september 2000 - 22:25 #16
De ting jeg synes var grimt i første omgang, synes jeg også er grimt i anden omgang
Avatar billede azeam Nybegynder
06. september 2000 - 13:09 #17
he he he

well det er helt ok med mig at i ikke kan lide vores site.

Men det fede for os er at den er der. og det er jo fint,,,...,.,..,,.,.,..,.,.,\'¨\'¨¨\'
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 02:01 #18
yepper