Avatar billede merrick Nybegynder
02. juli 1999 - 11:46 Der er 6 kommentarer

HP fryser

I et NT3.51 netværk der i øjeblikket omlægges til 4.0, har vi problemmer med de ældre HP VL6 maskiner. Skærmbilledet fryser. Forskellige løsninger er afprøvet, netkort, mere ram, HP har opgivet.Er der andre der har oplevet det samme, er der en løsning?
Avatar billede asbjoern Nybegynder
03. juli 1999 - 20:57 #1
Tjek om skærmene er korrekt sat op
Avatar billede merrick Nybegynder
05. juli 1999 - 10:21 #2
Det er 17" HP skærme der er sat korrekt op. Det er samtidig kun ca 25 % af maskinerne der fryser.
Avatar billede schmidt Nybegynder
29. juli 1999 - 17:42 #3
Hvad mener du med, at HP har givet op? Har de ligefrem været ud og se på udstyret? For mig lyder det som et RAM-problem.
Avatar billede beaviz Nybegynder
30. juli 1999 - 18:13 #4
Hvilket mærke er CPU'erne ?
Avatar billede merrick Nybegynder
12. august 1999 - 11:24 #5
Ja HP har set på maskinerne. Mere ram virker i nogle tilfælde. Det er en pentium II.
Avatar billede merrick Nybegynder
28. juli 2000 - 16:16 #6
der er åbenbart ingen løsning. Medmindre mit eget kan accepteres.