Avatar billede saubermacher Nybegynder
04. juli 2002 - 02:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

gta3 og winME text problemer

Jeg sidder ved en ven som netop har fået winME og nu irriterer han sig over at hans GTA3 har en fejl i grafikken. Det giver sig udslag i at alle teksterne bare er en stor firkant.

Fejlen forekommer i FAQ'en her: http://azz.gouranga.com/gta3_faq.html#6

Problemet er at når man downloader den omtalte patch brokker maskinen sig over at den er engelsk og den behøver en dansk. Er der nogen som kan finde en dansk version for jeg har længe givet op overfor microsofts hjemmeside!!

forhåbentlig tak for hjælpen til de 163 brugere som er online kl. 02:55 en onsdag nat! :-)
Avatar billede benno8 Nybegynder
04. juli 2002 - 17:33 #1
Det patch du har fundet er til winxp. prøv at se om det virker med den danske version: http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/DA/Q306676_WXP_SP1_x86_DAN.exe

Håber at det virker!!!
Avatar billede saubermacher Nybegynder
04. august 2002 - 00:18 #2
Undskylder jeg ikke har fået givet dig pointsne - der har været så meget at se til i denne "ferie".

Det var naturligvis lige hvad jeg ledte efter - jeg anede bare ikke hvordan jeg skulle finde det!