Avatar billede jokke Nybegynder
04. juli 2002 - 00:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan beskytter jeg min wmv filer mod hotlinking ?

.htaccess virker, jo ikke

kan jeg exclude enkelte addresser, med htaccess også virker det alligevel ?? forså kan jeg blokke diverse boards fra start
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2002 - 00:10 #1
Hvis du skal beskytte dine filer bedst muligt, så er der vel ingen vej uden om en decideret streamingserver....
Avatar billede jokke Nybegynder
04. juli 2002 - 00:33 #2
:))

andre forslag ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juli 2002 - 00:36 #3
Faktisk ikke - Jo du kan beskytte filerne med f.eks htaccess, men så vil en mediaplayer jo heller ikke kunne få fat i dem og så er der ingen idé i det.

/Nikolaj
Avatar billede hermandsen Juniormester
16. juli 2002 - 16:16 #4
>>jokke
Var det ikke en ide at lukke nogle af dine mange åbne spørgsmål...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2003 - 05:04 #5
ehe lukke???