Avatar billede Slettet bruger
16. august 2000 - 15:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Outlook reminders \"flooder\"

Hver gang jeg åbner outlook, bliver jeg bombet med alle de remindere, og tilmed også email topics, fortolket som en remeindere, der findes på min maskine.

Det underlige er ikke kun at den også tager topic\'sne, men at efter jeg HAR dismisset dem, kommer de bare igen ved næste start af programmet. Og hver gang jeg modtager nye mails, bliver listen større....
Avatar billede 8800 Nybegynder
16. august 2000 - 16:52 #1
pacroon>> har du været på højhuset før?
Avatar billede master_hgs32 Nybegynder
18. august 2000 - 08:18 #2
Hej Problemet ligger i din offline folder fil *.ost løsning:log af posthuset slet eller omdøb *.ost log på igen og lav synkroniceringen igen
og voila ...
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2000 - 14:35 #3
8800> Øhh Ja?

Master Hgs32:

TAK, det lyder meget rigtigt! *G* men jeg må lige have den detaljeret forklaring:

Hvordan synkronosere du, og hvad er det?

Hvad mener du med at jeg skal logge af posthuset..?

Mvh
Pacroon.
Avatar billede 8800 Nybegynder
18. august 2000 - 14:37 #4
hed/hedder du også pacroon der?
Avatar billede master_hgs32 Nybegynder
18. august 2000 - 15:14 #5
OK Her kommer en lille forklaring:
start outlook op bemærk de små pile der er ud for dine mapper \"offline\"
i menuen under tools/options/mail services vil der være en knap der siger noget ligende som offline folder settings der kan du definere hvilke foldere du vil synkronicere offline på
disable offline use,luk outlook,søg efter outlook.ost eller *.ost slet denne fil.
start outlook op nu arbejder du uden offline use bemærk pilene er væk hvis du vil så sæt offline use på igen og outlook vil selv lave en ny og
voila...
hgs sends his best
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2000 - 16:42 #6
8800> JA, lejlighed nummer 330.

Master Hgs32> Æhm, kald mig dosmer, men er det i Outlook 2K?

Mvh
Paccy
Avatar billede 8800 Nybegynder
19. august 2000 - 18:20 #7
<<pacr00n>>
jeg hedder monet maker! Kan jeg ikke købe få eller købe en ting af dig?
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2000 - 11:12 #8
8800> Nej gu fanden i hede hule helved&/\"@@£$€6
#/R\\$#¤½ kan du ikke få ting eller monetter, tag dig lige sammen, det her en en prof. hjælpe/debatside, så overlad det barnlige pjat til højhuset, og lad mig få svar på mit problem!

*hrmf*
Avatar billede master_hgs32 Nybegynder
21. august 2000 - 08:08 #9
Hmmm Pacr00n
hvor går det galt kan du finde outlook.ost ?
Det gælder både 97 98 2000 ellers burde du kunne finde den samme service under services \"der hvor du tilføjer eks e-mail\"
så må vi tage det i små skridt :)
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2000 - 21:27 #10
*lol* melder at *.ost ikke findes på systemet!
Services...? Nowhere to be found...

Damn det her går skævt!!! =)
Avatar billede kylling Nybegynder
23. august 2000 - 19:44 #11
Halløjsasa !

Måske har jeg løsningen:

Prøv at vælge Start>Kør> og skriv

\"outlook /cleanreminders\" (uden anførselstegn)

Og husk: Der skal være mellemrum imellem Outlook og / !!!

Microsoft har erkendt at det er et problem de \"ikke helt har løst\"! Men hvad...der skal også være lidt til www.eksperten.dk.

Evt. kan det også være en \"dårlig\" .dll fil (Outllib.dll). Det er stort set samme problem, men en anden løsning: Download Ms Outlook 98 Archive Patch (http://support.microsoft.com/directory/overview.asp).

Tjaaah...så kan jeg altså ikke mere......Høster jeg nogle point ??

Kylling
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2000 - 18:32 #12
yup... u sure do..!

Thanx =)

Pacroon.