Avatar billede 1020 Nybegynder
03. juli 2002 - 19:31 Der er 15 kommentarer

Søger sponsor

Fastway.dk søger en sponsor, som kan dække de udgifter vi har.

Du får et banner på alle siderne på en str. 125x125

Da vi ikke har penge endnu til at ligge siden ud på nettet, så kan du evt. kigge på vores demo, så kan i se lidt af hvad vi arbejder med:

Avatar billede 1020 Nybegynder
03. juli 2002 - 19:32 #1
Avatar billede runeevers Nybegynder
03. juli 2002 - 19:33 #2
Hvor kan den demo ses?

Hvilke udgifter snakker vi og i hvilken størrelsesorden?
Avatar billede runeevers Nybegynder
03. juli 2002 - 19:33 #3
Never mind det første spm :)
Avatar billede 1020 Nybegynder
03. juli 2002 - 19:38 #4
Vi snakker om udgifter til serverplads, og det er ca. 30 mb så det er ikke så meget. Også er der udgifter til køb af domain.

Og så skal der også nogle penge til udvikling. Jeg vil regne med omkring 2000 kr.
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. juli 2002 - 19:40 #5
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. juli 2002 - 19:40 #6
Idéen med siden er helt ok, men siden er da alt alt for amatør agtig. At jeres "brevkasse" blot er et "mailto:" link er lidt til grin, -I skal da fa' koblet et fora på.

Hvorfor er der en menu med "Anmeld bruger" - der er jo blot links til datingsider i den boks.

Noget stylesheet formattering af alle tekster/links er et must.

Om igen.
Avatar billede askhoej Praktikant
03. juli 2002 - 19:42 #7
30 MB webhotel hos Cliche.dk koster 10 kr. om måneden hvilket svarer til mindre end en cola om måneden og et domæne koster 200 kr hvilket der kan samles flasker for på en lørdag aften på Solrød station. Er det virkelig nødvendigt med en sponsor?
Avatar billede 1020 Nybegynder
03. juli 2002 - 19:44 #8
Brevkassen bliver også lavet om til at Asp forum, det er jo kun en demo.

"Anmeld bruger" Bliver også fjernet Der skal stå "Nyheder"

tommyf >>> Vi har ikke købt domain endnu, da vi ikke har haft penge til det.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. juli 2002 - 19:44 #9
askhoej -- Så så ik noget ondt om Solrød jeg bor der faktisk ! :)
Avatar billede askhoej Praktikant
03. juli 2002 - 19:46 #10
ssundsdal >> intet ondt fra min side, jeg er bare glad for at bo ved Sydhavn station her kan man nemlig nemt samle 400 kr i flasker på en lørdag aften :-)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. juli 2002 - 19:48 #11
askhoej -- Hehe :0) ej , jeg tror skam også på dig *s* havde bare lige lyst til at nævne det ! =)
Avatar billede 1020 Nybegynder
03. juli 2002 - 20:20 #12
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. juli 2002 - 07:50 #13
I følge din counter har du 6 besøgende i snit pr. dag - og det er jo nok dig selv.
Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
26. juli 2002 - 14:53 #14
Hmmm du søger en sponsor som skal sonsorere 100 % af dine udgifter. Det eneste udbytte vi får ud af det, er et 125*125 banner på en side som vi selv har betalt for. - Desuden er det jo dig der kommer til at tjene kassen, med de penge vi har invisteret. *Griner* Hmmm måske lige lidt Latterligt ???

Men Held og Lykke Alligevel, Peter
Avatar billede wiesemarc Nybegynder
19. september 2002 - 15:00 #15
Hvis du fx selv udvikler din egen chat... I stedet for at tage en kendt Source Code Chat.. Ville jeg da måske gerne hjælpe...