Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2002 - 18:30 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

TDC Pro@ccess ??

Hejsa

Hvilken router er det man få med til en TDC Pro@ccess adsl forbindelse ????

Findes der nogle sider med info omkring denne router ???

Er den god nok eller hvad ??
03. juli 2002 - 21:13 #1
Jeg har sådan en og det fungerer udemærket. det er en Efficient networks.
Vær opmærksom på følgende, jeg ikke tænkte på:
1. du har ikke adgang til at omkonfigurere selv. det gøres af TDC. og de tager 995,- + moms pr. omkonfigurering.
den kan anvendes som switch/router med 4 slots. mere må du selv switche eller "hubbe" dig til.
Avatar billede kdn Nybegynder
03. juli 2002 - 21:32 #2
Vælg den router fra når du opretter din Pro@ccess og køb din egen, - f.eks. en ZyWALL 1 med indbygget firewall, VPN og en 10/100Mb switch m.m., til ca. kr. 1.900,-. To gange omkonfigurering fra TDC, og den er tjent hjem, - bare et tip...

//kdn
03. juli 2002 - 22:07 #3
rigtigt - hvis du vil konfigurere så køb din egen. du kan også tilvælge en bedre fra TDC
Avatar billede eky Nybegynder
04. juli 2002 - 07:36 #4
Her ka' du læse en masse om TDC Pro@ccess: http://proaccess.jth.net/
Avatar billede madz Nybegynder
04. juli 2002 - 10:00 #5
http://hufflepuff.opasia.dk/pub/zillion/word/TeknfaktaP@ADSL_NY071101.doc

Teknisk spec. på standardrouter leveret af TDC til pro@ccess ADSL

/Mads
Avatar billede ace01 Nybegynder
07. august 2002 - 18:52 #6
Jeg fik også leveret Pro@cces med konfigureret router fra TDC, nu ligger den bare på hylden og samler støv fordi jeg efterfølgende installerede en Zywall 10 på linien.
Det er bare noget der virker i stedet for at betale for hver eneste lille ændring man måtte ønske sig hos TDC.......