Avatar billede micko13 Nybegynder
03. juli 2002 - 17:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

soltek

jeg har et soltek bundkort Sl-75drv5 ved siden af ram pladserne er der en rød diode der lyser skal den det ??????
Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. juli 2002 - 17:51 #1
nu har du oprettet samme spørgsmål 4 gange..

har du snart fået svar nok?
Avatar billede benno8 Nybegynder
03. juli 2002 - 17:59 #2
JA DET SKAL DEN! RTFM!

Citat:
When JP17 is “ON”, LED “LED1” will be on. It means that bus ratio
select function is enabled. So as long as your CPU supports bus ratio
select function, then the bus ratio can be selected by users.

Har du fået svar nu? Eller vil du blive ved md at poste helt til juleaften?
Avatar billede micko13 Nybegynder
03. juli 2002 - 20:28 #3
ja. tak for svaret